سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71843
|
14:16 - 1396/07/21
نسخه چاپی

امام جمعه نیر:

قرآن کاملترین نقشه زندگی برای انسان ها است

 قرآن کاملترین نقشه زندگی برای انسان ها است
امام جمعه شهرستان نیر گفت: قرآن و مطالبی که در آن ذکر شده کاملترین نقشه زندگی برای تمام انسان ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در مراسم افتتاح دارالقرآن بسیج که صبح امروز در محل حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت لیلی(س) برگزار شد گفت: نظام خلقت یک نظام بزرگی است که خداوند متعال برای هدایت انسان ها پیغمبرانی را فرستاد تا راه درست را از نادرست به آنها نشان دهند.

حجت الاسلام مقدسی افزود: قرآن کاملترین کتاب آسمانی و نقشه زندگی برای انسان هاست که خداوند متعال برای هدایت انسان ها آن را نازل کرد و اصل هدف قرآن تربیت است.

 

امام جمعه نیر با بیان این مطلب که قرآن برای دنیا و آخرت مطالبی بیان کرده تصریح کرد: متاسفانه در جامعه ما انس با قرآن کم رنگ شده که مومنان باید با قرآن انس بیشتری بگیرند  و با نحوه صحیح قرائت قرآن و مفاهیم و مضامین آن بیشتر آشنا شده و در زندگی فردی و اجتماعی بکار برند تا به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا کنند.

 

در این مراسم سرهنگ محرم بنیادی فرمانده سپاه ناحیه نیر هم با اشاره به این مطلب که قرآن نور الهی است و یک هدیه ارزشمند از سوی خداوند به مومنان است، گفت: 40 نفر از نوجوانان و جوانان بسیجی با حضور در دارالقرآن بسیج با مضامین، اهداف، نحوه قرائت ، صوت ، ترتیل و لحن  قرآنی آشنا شده و آموزش های لازم را یاد خواهند گرفت.

 

 


 
 
 
 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد