سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71858
|
11:03 - 1396/07/22
نسخه چاپی

واکنش مردم خلخال به اظهارات ترامپ؛

ترامپ ملعبه دست صهیونیست‌هاست/ زمان زورگویی به دنیا به پایان رسیده است

ترامپ ملعبه دست صهیونیست‌هاست/ زمان زورگویی به دنیا به پایان رسیده است
در پی اظهارات نسنجیده ترامپ مردم خلخال امروز ترامپ را ملعبه دست صهیونیست ها برای کشتار مسلمانان عنوان کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو،روز گذشته ترامپ رئیس جمهور آمریکا با اعلام مواضع ضد ایرانی خود ثابت کرد به عنوان یک جنایتکار و حامی تروریسیم صحنه گردان اصلی ظلم و جنایت در دنیاست.

در پی اظهارات پوچ و بی منطقه ترامپ مردم خلخال ضمن اعلام انزجار همیشگی خود از استکبار جهانی و در راس آن آمریکا، دروغگویی را اصلی ترین پایه و اساس دولتمردان آمریکار خواندند و بد عهدی را بیماری همیشگی در وجود آنها دانستند.

تنی چند از شهروندان خلخالی ضمن اشاره به اینکه سخنان ترامپ هیچ اهمیتی برای ملت ایران نداشت و برای شهروندان ایرانی ندارد گفتند ترامپ یک سیاستمدارنبوده بلکه بیشتر به یک دلقک برای نمایش شبیه است.

یک شهروند خلخالی می‌گوید: همانطور که امام ره فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ترامپ هم عددی در مقابل ملت ایران نیست.

یک دانشجوی خلخالی، اظهارات رئیس جمهوری آمریکا را موضعی یک طرفه و به نفع آمریکا دانست و گفت: در سخنان ترامپ رنگ جهانخوری و استکبار دوباره احساس می شود.

دیگر شهروند خلخالی گفت: ملت ایران هراسی از تهدیدات آمریکا ندارد و اگر آقای ترامپ که قطعا یک دیوانه است خوب فکر کند باید بداند که ایران مثل سایر کشورها نیست که دائم آنها برا بترساند، ایران رهبری همچون سید علی دارد و ملت به این حکومت علاقه دارند و از این نظام حمایت خواهند کرد.

مردم ضمن تقدیر از اظهارات رئیس جمهور کشورمان در موضع گیری و دفاع از حقوق ملت ایران گفتند: آمریکا باید بداند که دیگر زمان زورگویی به جهانیان به پایان رسیده است و انقلاب اسلامی انقلابی بر پایه حمایت از مظلومین و محرومین جهان در حال انتشار است و این انشتار حتی در قلب آمریکا نیز دیده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد