سرویس: نیر
کد خبر: 71861
|
13:05 - 1396/07/22
نسخه چاپی

فرماندار نیر:

پوچ بودن منطق آمریکا بر جهانیان آشکار شد/ تحریم سپاه، تحریم نظام است

پوچ بودن منطق آمریکا بر جهانیان آشکار شد/ تحریم سپاه، تحریم نظام است
مهدی احمدی با اشاره به سخنان روز گذشته ترامپ گفت: با سخنرانی دیشب رئیس جمهور آمریکا پوچ بودن منطق آمریکا و حقانیت نظام اسلامی بر جهانیان آشکار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، پس از سخنان روز گذشته ترامپ علیه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندار نیر، امام جمعه شهرستان و جمع کثیری از مردم و کارکنان ادارات شهرستان و نیروهای انتظامی با حضور در سپاه ناحیه نیر ضمن محکومیت سخنان دیشب ترامپ علیه ایران و به خصوص سپاه پاسداران، حمایت خود را از مجموعه سپاه اعلام داشتند.

در ابتدای این گردهمایی سرهنگ بنیادی فرمانده سپاه ناحیه نیر ضمن خوش آمد گویی به حضار، اتحاد و یکپارچی همه ارکان نظام اسلامی را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و به خصوص رئیس جمهور آمریکا دانست و گفت: سپاه از بدو انقلاب همیشه در صف اول مقابله با استکبار جهانی بوده  و همچون سپری مستحکم در برابر تهدیدات و زیاده خواهی های دشمنان نظام خواهد ایستاد.

در بخش دیگری از این مراسم فرماندار نیر با اعلام اینکه هدف از این گردهمایی نشان دادن اتحاد و یکپارچگی بین همه ارکان نظام و همچنین اعلام حمایت از سپاه است افزود: سخنان روز گذشته ترامپ بر همه جهانیان و حتی عقلای خود آمریکا ثابت کرد که استراتژی و راهبرد آمریکا بر مبنای پوچ و واهی و بر اساس زور پایه گذاری شده است و سخنان رئیس جمهور آمریکا برخواسته از خوی وحشی گیری و استکباری سردمداران این نظام شیطانی است.

احمدی با اشاره به تروریست خواندن و تحریم سپاه پاسداران توسط ترامپ، این سخنان را ناشی از عمق زخمی دانست که آمریکا از سپاه پاسداران در خاورمیانه و در بحث مبارزه سپاه با داعش خورده است و تصریح کرد: همه دنیا و به خصوص سردمداران آمریکا بدانند همه ما از سپاهیم و سپاه از ماست و بدون شک سپاه و بسیج در دل مردم و دولتمردان قرار دارند و تلاش برای جدا کردن سپاه از مردم و تحریم سپاه نفرت مردم ایران را نسبت به آمریکا بیشتر خواهد کرد.

فرماندار نیر در بخش دیگری از خسنان خود به سخنان توهین آمیز ترامپ نسبت به ملت ایران اشاره کرد و گفت: بهتر است آقای ترامپ  قبل از هر سخنی سر برگردانده و نگاهی به سابقه پر از وحشی گری، خشونت و خون ریزی آمریکا در طول حیات نه چندان طولانی خود داشته باشد چرا که کشوری که سابقه برده داری و قتل عام فجیع سرخ پوستان و حمله اتمی به ژاپن را در کارنامه شوم خود دارد نباید جرات حرف زدن از حقوق بشر و تمدن را به خود بدهد.

احمدی در پایان سخنان خود ضمن اعلام دوباره حمایت از سپاه تصریح کرد: همه ما موجودیت خود را مدیون مجاهدت ها و جانفشانی های برادران پاسدار هستتیم و اگر اکنون در منطقه خاورمیانه شاهد شکست سیاست های تروریستی آمریکا و اضمحلال گروه تروریستی داعش هستیم بی شک میسر نشده است مگر با مجاهدت های سپاه پاسداران و مدافعان حرم.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام احدیمسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه نیر در سخنانی به تشریح ریشه های سخنان روز گذشته ترامپ پرداخت و گفت: آمریکا در تلاش است علاوه بر برجام هسته ای برجام های دیگری را به نظام اسلامی تحمیل کند اما با هوشیاری مقام معظم رهبری و موضع گیری های مقتدرانه دکتر روحانی این توطئه شوم نیز با شکست مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام احدی با بیان اینکه سخنان روز گذشته دکتر روحانی مهر باطلی بر اظهارات ترامپ بود تصریح کرد: تلاش آمریکا برای وارد کردن فعالیت های موشکی سپاه و همچنین حقوق بشر به برجام واقعیتی است که موجودیت نظام اسلامی را نشانه رفته و این سخنان پرده از سناریوی خطرناکی بر می دارد که استکبار جهانی برای مردم ایران تدارک دیده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد