سرویس: نمین
کد خبر: 71864
|
14:04 - 1396/07/22
نسخه چاپی

یادداشت

برجام بی فرجام

برجام بی فرجام
با گذشت چندین سال از مذاکرات هسته ای و هزینه های غیر قابل جبران و تعطیلی علم و فن آوری بومی، خسارت جدی بر کشور عزیزمان وارد ساخت و نه تنها تحریم ها برداشته نشد، نه تنها وعده ها عملی نشد بلکه بیش از پیش بد عهدی توهین به ساختارهای نظام از طرف امریکای جنایتکار به شدت تمام رواج پیدا کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از شکوه فرهنگ، سخنان خصمانه ی جوجه عقاب وحشی امریکا(ترامپ) بیش از پیش چهره شیطان صفت امریکا را بر جهانیان آشکار ساخت. حضرت امام خمینی (ره) با تعبیر شیطان بزرگ به همه ما گوشزد نمودند که نباید به شیطان اعتماد کرد.
 
 
 با گذشت چندین سال از مذاکرات هسته ای و اصرار بی سرانجام مذاکرات از طرف هیات مذاکره کننده و هزینه های غیر قابل جبران و تعطیلی علم و فن آوری بومی در یک منطقه ناامن خاورمیانه و تسلیح گروه ها و کشورهای متعارض در مقابل ملت ایران و انقلاب اسلامی، خسارت جدی بر کشور عزیزمان وارد ساخت و نه تنها تحریم ها برداشته نشد، نه تنها وعده ها عملی نشد بلکه بیش از پیش بد عهدی توهین به ساختارهای نظام از طرف امریکای جنایتکار به شدت تمام رواج پیدا کرد.
 
 
جوجه عقاب وحشی (ترامپ) سناریوی اتخاذ جنگ سرد نو را در سر دارد و دیوانه وار در صدد بر افروختن جنگ های منطقه ای در مناطق استراتژبک جهان خصوصا در منطقه خاورمیانه است و با گذشت چندین سال از مذاکرات هسته ای در اظهار نظر سخیف و سبک سرانه، سازمان نجات ملت ایران سپاه پاسداران را در فهرست سازمان تروریستی قرار داد .
 
برای محققین و تاریخ شناسان منطقه آشکار هست که اولین بنیاد تروریسم را در منطقه کدام کشور استکبار بنا نمود؟ وکدام کشور سازمان مجاهدین را در عراق کمک مالی وتسلیحاتی کرد؟ بن لادن، ریگی، بغدادی سرکرده داعش کجا تروریسم را تحصیل کردند؟ انقلاب اسلامی ایران بزرگترین کارکردش الهام گرایی  برای کشورها وگروه هایی هست که بدنبال احقاق حقوق سیاسی و اجتماعی برای خودشان بوده و این به مذاق شیطان بزرگ بسی تلخ هست.
 
مقام معظم رهبری بارها فرمودند دشمن بد عهد هست و قابل اعتماد نیست. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منادی عدالت، عزت و آزادی ملت هایی است که با تروریسم می جنگند و این گونه اظهار نظرها، مقام معنوی و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را فزونی می بخشد و رسوایی آمریکای جنایتکار را به همراه خواهد داشت.
 
امروز ملت ایران به فرزندانشان و امثال شهید حججی در سپاه عزیز افتخار می کند و می بالد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها از لحاظ استراتژیک به قدرت بازدارندگی رسیده و توان مقابله با هر حرکت احمقانه را خواهد داد بلکه نفوذ معنوی سپاه درکشورهای منطقه بیش از پیش تقویت شده است.
 
تقویت اتحاد ملی و بازنگری و نگاه واقع بینانه به مذاکرات و تغییر رویکرد های غلط که منافی با منافع ملی ما هست باید در سرلوحه سیاست های آتی قرار بگیرد ! حال آنکه اگر براساس قالب های ایدئولوژیک مساله را نگاه کنیم در این قالب آمریکا شیطان بزرگ است و باید آن را مهار کرد.
 
 از صدر مشروطیت و جریان های آزادی خواهی ملت ایران، هشت سال دفاع مقدس و فن آوری بومی در حوزه امنیتی، آمریکای جنایتکار دست پلید داشته است.
 
 در افتادن با ملت ایران کار خوش عاقبتی نیست و سود و سرمایه با هم خواهد سوخت، مکن که پیکره دلبری شکسته شود چرندگان بگریزند و چاکران برهند.
 
 و لذا ضمن حمایت قاطع و انقلابی از مواضع  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام منطقه در مقابل استکبار جهانی و دفاع از حریم اسلام ناب محمدی و اتحاد و ائتلاف بر پایه منافع ملی و انقلابی ملت ایران با تاسی از فرامین ولی امر مسلمین جهان، و اتخاذ رویکرد واقع بینانه و دوری از نگاه ایده الیسم و بر اساس تجربه تاریخی در سیاست خارجی عامل پیروزی بخش برای ملت ایران خواهد بود.
 

دکتر حافظ طلعتی دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب و مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسایل استراتژیک

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد