سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71902
|
12:53 - 1396/07/23
نسخه چاپی

گزینه انتخاب شهردار اصلاندوز همچنان روی میز پارلمان شهری

گزینه انتخاب شهردار اصلاندوز همچنان روی میز پارلمان شهری
نایب رییس شورای شهر اصلاندوز گفت: پس از بررسی‌های همه جانبه و اتخاذ تصمیم در خصوص انتخاب شهردار، افرادی به عنوان کاندیدا جهت تصدی سمت شهرداری مطرح هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار، پروسه انتخاب شهردار جدید اصلاندوز این روزها به یکی از سوژه های مهم شهروندان تبدیل شده و منتظر چراغ سبز پارلمان شهری برای انتخاب گزینه مورد نظر شورا هستند.

البته حساسیت اعضای شورای شهر اصلاندوز برای انتخاب شهردار قابل تقدیر است که امیدواریم در نهایت به انتخاب یک شهردار متعهد، متخصص، با تجربه و توانمند ختم شود.

با توجه به حساسیت موضوع  و پیگیری شهروندان از خبرنگارارس تبارامروز به سراغ نایب رییس شورای اسلامی شهر اصلاندوز رفتیم تا از حال و هوای تصمیمات اعضای پارلمان شهری باخبر شویم.

هادی عبداله وند درباره انتخاب شهردار جدید اصلاندوز می گوید که پس از بررسی های همه جانبه و اتخاذ تصمیم در خصوص انتخاب شهردار ،افرادی به عنوان کاندیدا جهت تصدی سمت شهرداری مطرح هستند.

وی با بیان اینکه هر چند اختلاف نظرهایی نیز در مورد شایستگی افراد از طرف اعضای محترم شورا مطرح است افزود:طبعا زمانی که گزینه های نهایی برای تصدی شهرداری مشخص شدند انتشار رزومه و برنامه های آنها با هماهنگی خودشان بلااشکال خواهد بود.

عضو شورای دوره پنجم اضافه می کند که گزارش تصمیمات و عملکرد شورا به مناسبت های مختلف و از طریق رسانه ها به مردم منعکس خواهد شد و پیشنهادات مردم نیز به طرق مختلف دریافت و مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه بررسی و یا تصمیم اتخاذ شده به اطلاع آنها خواهد رسید. ضمن اینکه عملکرد شورا در اداره امور شهر و توسعه آن توسط شهرداری تجلی خواهد شد.

نایب رییس شورای شهر اصلاندوز اظهار کرد:در این بین انتظاری که از مردم داریم این است که  به نمایندگانشان در پارلمان شهری اعتماد داشته باشند و مطمئن باشند که اعضای شورا به دنبال بهترین انتخاب هستند.

عبداله وند بر لزوم خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان از سوی شهرداری و شورای شهر تاکید کرد و توسعه و آبادانی شهر را مستلزم همکاری بین اعضای شورا و شهرداری و مشارکت همه جانبه مردم دانست.

به گزارشارس تبار،شهرداری اصلاندوز همچنان به سرپرستی علی بابازاده از نیروهای با سابقه شهرداری این شهر اداره می شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد