سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 71916
|
18:01 - 1396/07/23
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی؛

دانشگاه محقق اردبیلی، جزو دانشگاه‌های متوسط به بالای کشور است

دانشگاه محقق اردبیلی، جزو دانشگاه‌های متوسط به بالای کشور است
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم استقبال از دانشجویان ورودی 96 این دانشگاه گفت: امروز دانشگاه محقق، جزو دانشگاه های متوسط به بالای کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازابصارخبر،  گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جمع دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه محقق در مسیر ارتقا و رشد قرار دارد، گفت: همه ما باید باهم و در کنار هم این مسیر را ادامه داده و موجب شتاب رشد علمی استان و کشور شویم.

وی در ادامه سخنان خود به جایگاه علمی دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه منطقه و استان، منطقه محرومی محسوب می شود اما دانشگاه محقق اردبیلی در بین دانشگاه های کشور در رده متوسط به بالا قرار دارد.
حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان نیز در این مراسم با بیان اینکه همه ما مدیون شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و ولایت هستیم، گفت:  ما بهترین نیروهای خود را در راه دفاع از نظام و انقلاب و حرم از دست دادیم تا امروز یک نفر از داعشی ها هم جرات ورود به کشور را نداشته باشد.
وی با بیان اینکه همه ما مدیون درایت و تدبیر مقام معظم رهبری هستیم، گفت: مقام معظم رهبری تمام وجود خویش را برای امنیت کشور به کار گرفته است بنابراین باید ما هم در قبال مقام معظم رهبری ادای دین کنیم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی اهمیت انتخاب درست مسیر زندگی را یاداور شد و افزود: دانشجویان باید از همین الان آینده و مسیرشان را انتخاب کنند و این مسیر باید ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی و مسیر الهی باشد.
وی افزود: صداقت، اخلاق، مردمداری، امانتداری و دینداری از جمله عوامل انتخاب مسیر درست هستند.
علیرضا دستور مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی به مباحث امنیتی و انظباتی پرداخت و گفت: حراست دانشگاه محقق اردبیلی یک حراست فرهنگی است، هر چند که امنیت هم نیاز است.

دستور در ادامه سخنان خود به مبحث خوابگاه‌های دانشجویی پرداخت و گفت: دانشجویان هر گونه مسائل مربوط به خوابگاه را به مسئولان خوابگاه ها اطلاع بدهند و مطمئن باشند که به این مسائل و مشکلات رسیدگی می کنیم و باید هرگونه خروج از خوابگاه هم با هماهنگی قبلی باشد.
مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشجویان باید هنر نه گفتن را یاد بگیرند، ادامه داد: هرگونه اردوی خارج از دانشگاه ممنوع است.
وی افزود: اگر کسی به اعتقادات دینی دانشجویان شبهه ای وارد کرد که نتوانست به آن پاسخ دهد، می تواند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مراجعه کنند.
 مصاحبه دانشجویی با رئیس دانشگاه، نی نوازی و معرفی تشکل های دانشجویی از جمله برنامه های این مراسم بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد