سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71919
|
06:51 - 1396/07/24
نسخه چاپی

رئیس ستاد نماز جمعه خلخال:

تقویت سنگر نماز جمعه یک وظیفه شرعی است

تقویت سنگر نماز جمعه یک وظیفه شرعی است
رئیس ستاد نما زجمعه خلخال اصلی ترین وظیفه جامعه را تقویت سنگر نماز عبادی و سیاسی جمعه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، سید احمد معصومی صبح امروز در اولین جلسه فصل پاییز ستاد نماز جمعه خلخال یکی از اصلی ترین وظایف اعضای ستاد نماز جمعه و جامعه را تقویت سنگر نماز عبادی و سیاسی جمعه عنوان کرد.

معصومی با تسلیت ایام سوگواری سیدو سالار شهیدان و مناسبت محرم گفت: تمامی اهداف ستاد نماز جمعه شهرستان در پاسداشت زحمات شهدای هشت سال دفاع مقدس و عاشورا است.

معصومی با یادآوری این موضوع که نماز جمعه در اولین قدم بصیرت بخشی، آگاهی بخشی فوق العاده ای را در جامعه ایجاد می‌کند، افزود: این سنگر بر ملاکننده نقشه دشمنان در بین مردم است و تقویت آن موجب تقویت ریشه نماز و دین مبین اسلام خواهد شد.

وی جذب جوانان به مساجد و برنامه های فرهنگی از جمله نماز جمعه را خواستار شد و گفت: در 4 دهه گذشته در شهرستان خلخال نماز عبادی و سیاسی جمعه برگزار شده مردم خلخال و جوانان بیشترین استقبال را داشته اند و انتظار می رود در ادامه نیز با همت اعضای ستاد نماز جمعه این سنگر بیش از گذشته با صفوفی دشمن شکن به عنوان تریبون مذهبی و اعتقادی جایگاه خود را بیش از گذشته همچنان پررنگ داشته باشد.

معصومی با تقدیر از خبرنگاران عضو ستاد نماز جمعه شهرستان خلخال که زحمات انعکاس اخبار نماز جمعه را در تلویزیون و خبرگزاری های رسمی بر عهده دارند گفت: اطلاع رسانی یکی از مهم ترین سطوح فعالیت ستاد نماز جمعه است و جای تقدیر از زحمات این عزیزان را دارد.

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان خلخال از برنامه ریزی برای تدوین تقویم اجرایی برای ستاد نمازجمعه شهرستان خلخال خبر داد و گفت: در ستاد نماز جمعه شهرستان خلخال معاونت پشتیبانی، معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت خواهران و امور جوانان و معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی به فعالیت خود در کنار اعضای قدیمی ستاد ادامه و انجام وظیفه خواهند کرد.

معصومی با اشاره به اینکه فعالیت در ستاد نماز جمعه کاری خدایی و بدون هیچ دستمزد بوده و از زحمات کلیه اعضای ستاد نماز جمعه در بخش برادران و خواهران تقدیر کرد.

سید احمد معصومی از زحمات مرحوم آیت الله یکتایی به عنوان اولین امام جمعه شهرستان خلخال در 4 دهه گذشته وائمه جمعه بعد از آن تا امروز تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد