سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71920
|
06:53 - 1396/07/24
نسخه چاپی

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل:

معرفی گزینه نهایی استانداری اردبیل کذب است/ در حال بررسی نامزدها هستیم

 معرفی گزینه نهایی استانداری اردبیل کذب است/ در حال بررسی نامزدها هستیم
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: در خصوص معرفی یا انتخاب استاندار اردبیل همچنان در حال بررسی نامزدهای پیشنهادی هستیم و هر آنچه که در فضای مجازی مطرح می شود شایعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگارکوثرخبربا بیان اینکه گزینه‌های پیشنهادی برای استانداری اردبیل در حال بررسی است، اظهار کرد: تا به حال مجمع نمایندگان و وزارت کشور برای معرفی یا انتخاب گزینه نهایی استانداری اردبیل به تصمیم نهایی نرسیده و همچنان در حال بررسی نامزد های پیشنهادی هستیم، فلذا هر آنچه که در فضای مجازی مطرح می شود شایعه ای بیش نیست.

وی ادامه داد: تصمیم نهایی را وزارت کشور با مشاوره مجمع نمایندگان استان اردبیل خواهد گرفت و این امر هنوز از سوی این وزارتخانه عملیاتی نشده است.

نماینده کوثر و خلخال خاطر نشان کرد: بنده نیز در نطق پیش از دستور هفته گذشته مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان منطقه، خواستار تسریع در معرفی و انتخاب استاندار اردبیل شدم، وزارت کشور می بایست برای افزایش سطح کارایی استان اردبیل در حوزه اقتصادی و ... هر چه سریعتر استاندار اردبیل را معرفی و انتخاب کند.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در پایان گفت: جلسات و نشست های بسیاری در این خصوص با نمایندگان استان صورت گرفته و پیشنهاداتی نیز ارائه شده است که انتظار می رود با طی مراحل قانونی معرفی و انتخاب استاندار اردبیل بیش از این به درازا نکشد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد