سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71953
|
09:00 - 1396/07/25
نسخه چاپی

فرماندار کوثر:

تعطیلات زمستانی مدارس به حداقل می رسد

 تعطیلات زمستانی مدارس به حداقل می رسد
فرماندار کوثر با اشاره به روزهای پیش رو و بارش برف و برودت هوا بیان کرد: به منظور لطمه نخوردن و عدم تعویق در دروس دانش آموزان، تعطیلات زمستانی در مدارس به حداقل می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، شورای آموزش و پرورش شهرستان کوثر امروز با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، کارشناس شورا و دیگر اعضای این شورا در محل فرمانداری کوثر برگزار شد.

مهدی غزنوی مدیر آموزش وپرورش شهرستان به عنوان دبیر جلسه، ضمن قدردانی از زحمات هر یک از اعضای شورا، به بیان گزارش فعالیت های سه ماهه تابستان، پروژه مهر و بازگشایی مدارس پرداخته و دستورات جلسه را برای حاضرین تشریح کرد.

علیرضا علیپور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیز طی سخنانی، ذخیره سازی به موقع سوخت زمستانی در روستاهای فاقد گاز در راستای ارائه خدمات گرمایشی به دانش آموزان را خواستار شد.

وی با توجه به روزهای پیش رو و بارش برف و برودت هوا بیان کرد: به منظور لطمه نخوردن و عدم تعویق در دروس دانش آموزان، تعطیلات زمستانی درمدارس به حداقل می رسد.

فرماندار کوثر به آمادگی دانش آموزان برای کنکور آینده اشاره کرده و گفت: کلاس های تقویتی فوق برنامه باعث ایجاد اعتماد به نفس و آمادگی دانش آموزان می شود و آموزش و پرورش نیز باید در این خصوص تلاش خود را در راستای موفقیت های پی در پی دانش آموزان انجام دهد.

در ادامه مهدی غزنوی هفته پیوند اولیا و مربیان را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: در این هفته به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر هفته پیوند،  علاوه بر مدارس، جلساتی با حضور مربیان و اولیای دانش آموزان به صورت منطقه ای انجام می گیرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد