سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71958
|
13:00 - 1396/07/25
نسخه چاپی

گزینه جدید شهرداری مشگین‌شهر کیست

گزینه جدید شهرداری مشگین‌شهر کیست
انتظار می‌رفت منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی مشگین شهر، با دقت در انتخاب گزینه ها، به جای صرف وقت و هزینه در انتخاب شهردار به فکر برنامه ریزی برای شهر بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، قبل از روی کارآمدن دوره پنج شورای اسلامی مشگین‌شهر رایزنی‌هایی بین منتخبین شورای اسلامی در خصوص انتخاب شهردار جدید برای مشگین‌شهر صورت گرفته بود لذا در اولین جلسه شورای اسلامی این موضوع مطرح و اعضای شورای اسلامی به دو گروه موافق و مخالف تقسیم شدند و هر گروه بر روی گزینه خاصی به نتیجه رسیدند اما متاسفانه هیچ یک نظر یکدیگر را قبول نکردند و با گذشت دو ماه از روی کار آمدن شورای اسلامی هنوز مسئله انتخاب شهردار کارآمد برای شهر در ابهام به سر می‌برد.

تقریباً یک ماه پیش بعد از چندین جلسه علنی و غیر علنی علی فتحی با 4 رأی موافق برای تصدی شهردار جدید مشگین‌شهر انتخاب و جهت صدور حکم به فرمانداری شهرستان معرفی شد تا بعد از تایید کمیته تطبیق شهرستان به استانداری معرفی شود.

در چند روز گذشته کمیته تطبیق شهرستان در محل فرمانداری مشگین‌شهر به منظور تطبیق مصوبات شورای اسلامی با حضور نماینده فرماندار، نماینده قوه قضائیه و نماینده استان تشکیل و مصوبات شورای اسلامی مشگین‌شهر مبنی بر تصدی علی فتحی به عنوان شهردار جدید مشگین‌شهر مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به اینکه قبل از معرفی علی فتحی به عنوان شهردار مشگین‌شهر شایعاتی مبنی بر مخالفت برخی از مسئولان شهرستان به علت گرایش سیاسی وجود داشت اما با وجود این کمیته تطبیق تشکیل و علی فتحی طبق ماده 1 بند ح آئین نامه شرایط احراز شهرداری (عدم سوابق اجرایی)در کمیته تطبیق رد شده است.

با توجه به اینکه منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی از نخبگان و تحصیل‌کردگان شهر بودند انتظار می‌رفت در انتخاب شهردار نهایت دقت می‌شد تا چندین ماه وقت و هزینه برای انتخاب شهردار صرف نمی‌شود و به جای صرف وقت و هزینه در انتخاب شهردار به فکر برنامه ریزی برای شهر بودند.

از آنجایی سه گزینه علی فتحی، محمد فرامرزی و مسعود خیرجو برای شهرداری مشگین‌شهر مطرح بودند که با رد علی فتحی به نظر می‌رسد در صورتی که گزینه جدید وارد عرصه نشود محمد فرامرزی با سوابق مدیریتی و تحصیلی گزینه بعدی برای رایزنی برای تصدی شهردار جدید مشگین‌شهر باشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد