سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71962
|
11:48 - 1396/07/25
نسخه چاپی

آیت الله عاملی در دیدار فعالان و هیات امنای مسجد قدس:

تمرکز دنیای استکبار روی مقوله فرهنگی ایران است

تمرکز دنیای استکبار روی مقوله فرهنگی ایران است
هیئت امنا و مؤسسه فرهنگی مسجد قدس اردبیل روز گذشته با امام جمعه اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، آیت الله سید حسن عاملی در جمع هیئت امنا و جوانان مجموعه فرهنگی مسجد قدس اظهار داشت: حضور جوانان در مجموعه فرهنگی قدس نشان دهنده فعالیت ها و موفقیت ها بوده و لازم است سایر مساجد سطح استان نیز از استعداد ها و توانایی های جوانان استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه عملکرد و فعالیت های مسجد قدس اردبیل حتی در بین سایر مساجد استان ها نمونه و قابل تحسین است گفت: حضور جوانان فرهنگی در مسجد قدس نشان از استعداد ها و همکاری های جوانان با مسئول پایگاه و هییت امنا بوده که این همکاری و فعالیت های فرهنگی نسبت به سایر استان ها پرشور تر بوده و از ارزش بالاتری برخوردار است.

وی افزود: جامعه امروز بر روی مسایل فرهنگی تمرکز کرده و بر اساس ان پیش می رود که استفاده از جوانان در چنین مسائلی نقش به سزایی خواهد داشت.

عاملی تصریح کرد: روحانیت نیز با اگاهی دهی و تربیت نسل امروز به خصوص نسل جوان می توانند بینش فرهنگی و اجتماعی را در بین جوانان ترویج دهند که این امر سبب تحولی عظیم بر نفع جامعه ما خواهد بود.

 

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه دشمنان در صدد از بین بردن وحدت و جامعه اسلامی هستند بیان داشت:  استکبار جهانی و دشمنان اسلام با اهداف شوم تلاش می کردند تا دین، مذهب و مسائل فرهنگی مسلمانان را از بین ببرند که این توطئه های شوم دشمن هم مثل قبلی ها خنثی شد.

نماینده ولی فقیه استان اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: از هیئت امنا و بزرگان سایر مساجد سطح استان انتظار می رود همچون مسجد قدس اردبیل از جوانان و استعداد های انان استفاده کنند و جوانان اینده سازان مملکت هستند که با برنامه ریزی منسجم  می توان شاهد فضای تربیتی شایسته در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد