سرویس: سیاسی
کد خبر: 71968
|
13:27 - 1396/07/25
نسخه چاپی

ديدار ديپلماتيك فرمانده مرزبانی پارس آباد با همتاي آذربايجاني + عکس

 ديدار ديپلماتيك فرمانده مرزبانی پارس آباد با همتاي آذربايجاني + عکس
فرماندهان هنگ مرزی پارس آباد با همتای آذربایجانی خود دیدار و بر تحکیم انتظامات مرزی و نیز تعامل مرزبانان دو کشور تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از آران مغان، در راستاي تحكيم انتظامات مرزي، سرهنگ راسخ غفار پور فرمانده هنگ مرزي  پارس آباد با هیئت مرزي جمهوري آذربايجان در شهر اصلاندوز ديدار و گفت و گو و در ادامه از ميله هاي مرزي بازديد کرد.

فرمانده هنگ مرزي پارس آباد در این دیدار، كنترل دقيق نوار مشترك مرزي از سوي مرزبانان هر دو كشور را موجب تحكيم انتظامات مرزي عنوان و بیان کرد: تعامل دوسویه نيروهاي مرزباني دو كشور موجب تثبيت امنيت در نوار مشترك مرزي خواهد شد.

سرهنگ غفار پور همچنين رعايت و اجراي دقيق پروتكل ها و قوانين مرزي را از سوي هر دو طرف، بستر ساز امنيت مطلوب در نوار مرزي دانست و بر گسترش همكاري ها در كنترل نوار مرزي تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در ادامه این دیدار، فرماندهان مرزبانی پارس آباد و جمهوری آذربایجان به صورت مشترك تمامي علائم مرزي را از نزديك به صورت عيني و لمسي مورد بازديد و كنترل قرار داده و در خاتمه يادداشت ها و تفاهمي میان طرفین تنظيم و به امضا رسيد.

 

//

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد