سرویس: وبگردی
کد خبر: 71976
|
19:01 - 1396/07/25
نسخه چاپی

فرماندارخلخال در جمع ورزشکاران خلخال مطرح کرد/

سپاه پاسداران به سلطه طلبی آمریکا در منطقه پایان بخشیده است

 سپاه پاسداران  به سلطه طلبی آمریکا در منطقه پایان بخشیده است
فرماندار خلخال در جلسه هیات ورزشی شهرستان خلخال گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سلطه طلبی آمریکا در منطقه پایان بخشیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، فریدون بابایی شامگاه امروز در همایش هیات های ورزشی شهرستان خلخال وورزشکاران مدال آور جهانی ، کشوری و استانی شهرستان خلخال گفت: اگر امروز دشمن همیشگی ما از دست سپاه عصبانی است به خاطر این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سلطه طلبی آمریکا در منطقه پایان بخشیده است.

وی با اشاره به این که ایران اسلامی تنها کشوری در جهان است که روی پای خود ایستاده و این نشان از این است که استکبار با دیدن این توان و قدرت ایران اسلامی دیگر توانایی مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

فرماندار خلخال گفت: سهم سپاه پاسداران در بحث مسائل اقتصادی و امنیتی تاثیرگذار بوده وآمریکا به این درک رسیده است که در هیچ جای جهان بدون حضور ایران اسلامی توان تصمیم گیری در هیچ حوزه ای را  ندارد.

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال با تقدیر از تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی وامنیتی گفت: در بحث دفاع از کشور این جناح وآن جناح نداریم و سپاه توانمند کشور اکنون با قدرت به عنوان حافظ ومدافع نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت درکنار این مردم در حرکت است.

وی افزود: واقعیت این است که دیگر آمریکا در صحنه جهانی که یک روزی ادعای انجام تمام امورات دنیا را داشت اکنون در معادلات سیاسی و اقتصادی جهان تنها و سرگردان مانده است.

وی به اظهارات اخیر وزیر اطلاعات کشورمان در خصوص مقابله با اشرار و تروریسم اشاره وگفت: اینکه وزیر اطلاعات کشور اظهار می دارد با بیش از صد گروه تروریستی معاند که قصد خرابکاری در کشور ، برهم زدن امنیت را داشتند مقابله شده واقعا کار بزرگ و سختی است و درجایی مثل تهران که بیش از 12 میلیون نفر جمعیت در آن زندگی می کند شناسایی این گونه موارد تنها با توان نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ممکن است.

وی به مدیریت راهبری رهبر انقلاب اسلامی اشاره وگفت: حضرت آیت الله خامنه ای سکاندار انقلاب اسلامی آنچنان با قدرت در کنار نیروهای نظامی وانتظامی وامنیتی و مردم جریانات کشور را در مقابل بحران های منطقه وجهان مدیریت کرده که اکنون دشمنان انگشت تحیر به دهان گرفته اند.

فرماندار خلخال گفت: در کنار وجود مشکلات بعد از پیروی انقلاب اسلامی کارهای عظیمی در کشور انجام شده و ما کتمان نمی کنیم که مشکل نداریم در همه کشورها مشکل وجود دارد ولی در ایران اسلامی مردم با صبوری تحریم ها ، تهدید ها و شرایط بد اقتصادی و معیشتی را تحمل کردند و به این نظام علاقه دارند.

در ادامه این مراسم سید ناصر میرمرسلی ضمن ادای احترام به 71 شهید ورشکار شهرستان خلخال  وتبریک هفته تربیت بدنی گفت: به عنوان یک ورزشکار و خادم ورزشکاران شهرستان خلخال اظهارات نسنجیده رئیس جمهور وقت آمریکا را درخصوص اتهام زنی به کشورمان را محکوم می کنیم.

رئیس اداره ورزش وجوانان خلخال با گرامیداشت یاد و خاطره مرحومین کلام الله وحدانی ،بهرنگ بیدقی،احدالله محمدی، حسن آقا طباطبایی کلور و افتخار فوتبال خلخال کاپیتان مهدی عبداللهی گفت: با تعامل مسئولین شهرستان خلخال ، هیات ورزشی ، ورزشکاران با فرهنگ خلخالی  شهرستان خلخال بیشترین افتخارات ورزشی را در سال 1396 کسب کرده است.

سید ناصر میرمرسلی از تهیه پکیچ ورزشی برای شهرستان خلخال از طریق پیگیری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از وزارت ورزش خبر داد و گفت:این پیکیج های ورزش برای شهرستان وروستاها ادامه خواهد داشت.

میرمرسلی به برگزاری بیش از 17 همایش پیاده روی درشهرستان خلخال اشاره وگفت: شهرستان خلخال در اجرای ورزش های بومی و محلی به عنوان پایلوت استانی این ورزش انتخاب شده است.

وی اعتبارات امسال اداره ورزش و جوانان را یک میلیارد ودویست میلیون تومان عنوان و گفت:  به یاد ندارم در هیچ سالی این اعتبارات از سقف 600میلیون تومان بیشتر باشد.

رئیس اداره ورزش از تکمیل سال ورزشی روستای ورزش خیر طولش در سال 1397 خبر داد و گفت: امسال در مسابقات کاراته کلاردشت استان مازندران نیز قهرمانی شامل تیم های کاراته شهرستان خلخال شده و امسال در چها ررشته بسکتبال، والیبال نشسته جانبازان ، بدمینتون وکونگ فو میزان کشوری بودیم و  هیات زورخانه ای شهرستان خلخال به عنوان هیات فعال فرهنگی ومذهبی ورزشی استان اردبیل از شهرستان خلخال انتخاب شده است.

 

وی از افزایش آمار ورزش کاران شهرستان خلخال خبر داد  وگفت: با اضافه شدن هر ورزشکار به لیست سازمان یافته ورزشکاران شهرستان خلخال یک نفر از قلیان سراها کم شده و در مسیر سلامت جوانان به تلاش ادامه خواهیم داد.

سیدناصر میرمرسلی با تقدیر از هیات تیراندازی گفت: با تلاش و پیگیری بهرام نقی زاده این هیات شروعی دوباره در امر احیای ورزش تیراندازی داشته است.

در ادامه سید ناصر میرمرسلی به نبود روشنایی و عدم آسفالت مسیر استادیوم پوریای ولی اشاره وگفت: با حضور مهمانان ورزشی در شهرستان ما حرفی برای گفتن در تردد از این مسیر نداریم و واقعا جای توجه از سوی مسئولین و شورای اسلامی و شهرداری وجود دارد.

میرمرسلی گفت: 70 درصد تاسیسات وامکانات سالن ها و زیرساختهای ورزشی را دروضعیت قرمز عنوان وگفت: این زیرساخت ها برای خدمات رسانی به ورزشکاران نیازمند اعتبارات کشوری و استانی است.

 

میرمرسلی گفت: امسال بیشترین اعتبارات در ورزش استان برای میزبانی مسابقات والیبال آسیایی هزینه شد و فرجی در ورزش شهرستان ایجاد نشد که قضیه قضیه دست ما کوتاه و خرما بر نخیل است.

در ادامه با حضور فرماندارخلخال ، جانشین سپاه ناحیه خلخال ، شورای اسلامی شهر خلخال از کلیه هیات های ورزشی شهرستان خلخال با اهدا لوح و جوائزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / خلخال

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد