سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71979
|
23:17 - 1396/07/25
نسخه چاپی

در محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا؛

کمپین حمایت کارکنان شهرداری و دانش آموزان اصلاندوز از سپاه پاسداران+تصاویر

کمپین حمایت کارکنان شهرداری و دانش آموزان اصلاندوز از سپاه پاسداران+تصاویر
کارگران و کارکنان شهرداری اصلاندوز و دانش آموزان در محکومیت سخنان اخیر ترامپ علیه ملت ایران و سپاه پاسداران تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،اعضای شورای شهر،کارگران و کارکنان شهرداری اصلاندوز ظهر امروز سه شنبه در محکومیت سخنان اخیر ترامپ علیه ایران تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

تجمع کنندگان با پیمودن مسیر خیابان جمهوری تا مقابل سپاه ناحیه عشایری، در مقابل ناحیه حاضر شده و با مشت های گره کرده ضمن محکومیت سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و تروریست خواندن سپاه، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

تجمع کنندگان در حالی با لباس فرم و کاور خدمات شهرداری در این تجمع حاضر و با شعار و مشتهای گره کرده "مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر ترامپ" خشم و انزجار خود را اعلام کردند که پیامی هم برای رئیس جمهور آمریکا داشتند که "من هم یک سپاهی هستم".

قرائت بیانیه حمایت از سپاه پاسداران و در محکومیت سخنان گستاخانه ترامپ رییس جمهور آمریکا از دیگر برنامه هایی بود که اجرا شد.

مراسم مشابهی نیز در دبیرستان شهید بهشتی اصلاندوز با حضور تنی چند از مسئولان شهر،مدیر و معلمان و دانش آموزان در حیاط این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کمپین "من یک سپاهی ام" پیوستند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد