سرویس: استانی
کد خبر: 71983
|
09:02 - 1396/07/26
نسخه چاپی

پرتابگر پارس آبادی مدال نقره پرتاب ديسك باشگاههاي کشور را کسب کرد

 پرتابگر پارس آبادی مدال نقره پرتاب ديسك باشگاههاي کشور را کسب کرد
"بهنام شيري" پرتابگر پارس آبادی در رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در ماده پرتاب ديسك صاحب مدال نقره شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، مرحله نهايي بیست و یکمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در حالی از روز چهارشنبه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شد که با نائب قهرمانی بهنام شيري در پرتاب ديسك همراه بود.

در جریان مرحله نهايي رقابتهای لیگ دوومیدانی قهرماني باشگاههاي كشور در پرتاب ديسك احسان حدادي از تیم آسان پرداخت با 64.18 متر در جایگاه نخست ایستاد. بهنام شيري از تیم ذوب آهن اصفهان با پرتابی به میزان 58.52 متر نایب قهرمان شد و محمد صميمي ديگر ورزشكار تيم آسان پرداخت با پرتاب 56.95 متر سوم شد.

بهنام شيري در حالي در اين مسابقات بالاتر از محمد صميمي عنوان نائب قهرماني را از آن خود كرد كه 20 روز پيش در اولین دوره رقابت‌های لیگ طلایی دو و میدانی کشور با پرتاپ 56.24 در مقايسه با پرتاب 57.67 متر محمد صميمي در جايگاه سوم ايستاده بود.

ركورد بهنام شیری در ماده پرتاب ديسك 60.48 متر است و در چند مسابقه اخيري كه در آن حضور داشته هنوز نتوانسته به اين ركورد خود دست يابد.

وي جزء پنج پرتابگر بالای 60 متر در ماده پرتاب ديسك در ایران است.

شیری از سال 1386 دو و میدانی را در رشته پرتاب دیسک از زادگاهش شهرستان پارس‌آباد آغاز کرد و با کسب عناوین مختلف استانی و کشوری، به تیم ملی دو و میدانی راه یافت.

این دوومیدانی کار پارس آبادی در کارنامه خود مدال برنز رقابت‌های 2012 جوانان آسیا در سریلانکا و بین‌المللی 2016 چلنج کاپ ترکیه و مقام هفتم رقابت‌های 2012 جوانان جهان در بارسلون اسپانیا را نیز دارد.

 

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد