سرویس: اردبیل
کد خبر: 72000
|
13:42 - 1396/07/26
نسخه چاپی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل

تعطیلی مدارس اردبیل در روزهای برفی کاهش می یابد

تعطیلی مدارس اردبیل در روزهای برفی کاهش می یابد
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تعطیلات غیر ضروری زمستانی، یکی از عوامل ناهماهنگی دانش آموزان در مدارس اردبیل با مدارس استان های دیگر می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازادیب رساعلی ورودی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه هماهنگی اعلام تعطیلی مدارس با اشاره به اینکه تعطیلات زمستانی باید با هماهنگی فرمانداران و رؤسای ادارات آموزش و پرورش انجام گیرد، گفت: به علت قرار گرفتن اردبیل در جغرافیای سرد و کوهستانی، میزان بارش زیاد و کاهش دما  در این منطقه از عوامل انکار ناپذیر می باشد و باید برنامه ای مختص این شرایط برای دانش آموزان تدوین شود.

وی افزود: با توجه به زمان نسبتا کوتاه آموزشی کشور، اگر بخواهیم تعطیلات زمستانی را هم برآن تحمیل نماییم، دانش آموزان هماهنگی خود را با برنامه ریزی های انجام شده در نظام  آموزشی از دست خواهند داد.

ورودی با بیان اینکه اولیا مهمترین عامل برای فرهنگ سازی حذف تعطیلات غیر ضروری در مدارس هستند، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد ضمن توجه به سلامتی دانش آموزان، تعطیلی مدارس را در روزهای برفی که واقعا مشکلی برای رفت و آمد و آموزش دانش آموزان بوجود نخواهد آمد، کاهش دهیم.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد