سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 72007
|
17:47 - 1396/07/26
نسخه چاپی

انتقاد فرماندار پارس آباد از نبود پزشک متخصص و دستگاه MRI در اين شهرستان

 انتقاد فرماندار پارس آباد از نبود پزشک متخصص و دستگاه MRI در اين شهرستان
فرماندار پارس آباد مغان از نبود پزشک های متخصص و دستگاه ام ار آی (MRI) در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، اکبر صمدی امروز در آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم بیمارستان ارس پارس آباد با اشاره به آمار تصادفات فوتی و جرحی در جاده های مواصلاتی شهرستان پارس آباد، خواستار افزایش تخت های آی سی یو (ICU) در بیمارستان های اين شهرستان شد.

وی با قدرداني از راه اندازی بخش جراحی لاپاراسکوپی و رادیولوژی در بیمارستان ارس پارس آباد، ايجاد بخش NICU (بخش مراقبتهای ویژه نوزادان) و بکارگیری پزشکان متخصص و توسعه فضا و تجهیزات بیمارستان ارس را از اصلی ترین مطالبه افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی شهرستان عنوان کرد.

فرماندار پارس آباد همچنين از نبود دستگاه ام ار آی (MRI) و پزشک های متخصص در بخشهای مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان انتقاد کرد و افزود: باید برای رفع مشکل اشخاصی که از قشر ضعیف جامعه بوده و دچار بیماری شدید هستند چاره ای اندیشيده شود.

نیک سیرت، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل نیز از تجهیز مراکز درمانی به تجهیزات پزشکی پیشرفته و انجام بهسازی فضای فیزیکی خبر داد و گفت: در راستای خدماتی دهی بهتر به بیماران شمال استان اردبیل، بیمارستان ارس شهرستان پارس آباد به هتلینگ ارتقاء می یابد.

وي ضمن تشکر از زحمات دكتر ديندار، انتصاب دكتر شاهي زارع را به سمت رئیس جدید بیمارستان ارس تبریک گفت و برای او و سایر کارکنان خدوم مجموعه آرزوی توفیقات روز افزون کرد.

در این مراسم، از زحمات 4 ساله امین دیندار اسکویی قدردانی و شاهی زارع به عنوان رئیس جدید بیمارستان ارس شهرستان پارس آباد مغان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد