سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 72009
|
22:34 - 1396/07/26
نسخه چاپی

دیدار جداگانه رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با خانواده شهید خلدی و امام جمعه اصلاندوز+تصاویر

 دیدار جداگانه رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با خانواده شهید خلدی و امام جمعه اصلاندوز+تصاویر
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور و هیات همراه در بدو ورود به شهر مرزی اصلاندوز مغان با خانواده شهید خلدی و امام جمعه اصلاندوز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،سردار علی پاشامحمدی رئیس سازمان بسیج عشایری کشور،سرهنگ سعیدی معاون بسیج عشایری و سرهنگ عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل به همراه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری با حضور در روستای اسکیلوی اصلاندوز با خانواده شهید یوسف خلدی دیدار و از آنان دلجویی کردند.

در این دیدار سردار پاشامحمدی امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه شهدا و ایثارگریهای رزمندگان اسلام دانست و از فداکاری و جانفشانی شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم تجلیل کردند.

وی ضمن تجلیل از خانواده شهید یوسف خلدی از نزدیک با مسایل و مشکلات این خانواده شهید نیز آشنا شد.

در ادامه رییس سازمان بسیج عشایری کشور و هیات همراه با حضور در مسجد جامع اصلاندوز نماز مغرب و عشا را با نمازگزاران این شهر بجا آورده و با آنان دیدار کردند.

دیدار با حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز از دیگر برنامه های سفر رییس سازمان بسیج عشایری به شهر اصلاندوز بود که شامگاه امروز در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

سردار پاشامحمدی با اشاره به برگزاری مسابقه تیراندازی کشوری در اصلاندوز هدف از دیدار با امام جمعه اصلاندوز را تجدید بیعت با ولایت فقیه و استفاده از راهنمایی ها و بیانات امام جمعه اصلاندوز عنوان کرد.

در این دیدار حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به کارنامه موفقیت آمیز سپاه در تمامی عرصه های مختلف بخصوص در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، عزت و افتخار ایران اسلامی را مدیون سپاه پاسداران،سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد.

وی سخنان گستاخانه و ابلهانه ترامپ رییس جمهور آمریکا نسبت به ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

امام جمعه اصلاندوز حضور عشایر و مردم اصلاندوز را در تمامی مراسمات و برنامه های ملی و مذهبی بی بدیل و چشم گیر دانست و گفت:این خطه مرزی با مشکلات نبود استخر با توجه به  پرجمعیت بودن منطقه دست و پنجه نرم می کند که امیدواریم با عنایت سپاه اعظم و سازمان بسیج مستضعفین این امر تحقق یابد.

در این دیدار رییس سازمان بسیج عشایری کشور لوح تقدیر و هدایای به رسم یادبود به امام جمعه اصلاندوز تقدیم کرد.

به گزارشارس تبار،مسابقه تیراندازی برترین های بسیج عشایری کشور فردا صبح با حضور سردار علی پاشامحمدی رییس سازمان بسیج عشایری کشور و دیگر همراهان و مسئولان استان و  شهرستان در مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز برگزار می شود که بازدید از سدمیل و مغان و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از برنامه های جنبی این مسابقه خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد