سرویس: نیر
کد خبر: 72158
|
10:44 - 1396/08/03
نسخه چاپی

افتتاح اولین باشگاه ورزشی پرورش اندام و آمادگی جسمانی شهرستان نیر+تصاویر

افتتاح اولین باشگاه ورزشی پرورش اندام و آمادگی جسمانی شهرستان نیر+تصاویر
اولین باشگاه ورزشی پرورش اندام و آمادگی جسمانی شهرستان نیر با حضور مسئولان و قهرمانان ملی پرورش اندام استان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از نیریمیز، مهدی احمدی  فرماندار نیر در مراسم افتتاح اولین باشگاه ورزشی پرورش اندام و آمادگی جسمانی شهرستان نیر که با حضور مسئولان و قهرمانان ملی پرورش اندام استان اردبیل برگزارشد،اظهار کرد: شهرستان نیر از لحاظ سرانه ورزشی رتبه برتری را در استان به خود اختصاص داده که خوشبختانه با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بحث ورزش می‌توانیم توریسم ورزشی را در شهرستان تقویت کنیم.

 

وی گفت: شهرستان نیر از لحاظ آب و هوایی همه ساله شاهد حضور تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی فوتبال کشورمان می‌باشد که نیازاست راه‌اندازی توریسم ورزشی یکی از نیازهای مبرم شهرستان می‌باشد.
 

فرماندار نیر با اشاره به حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی درایجاد باشگاه‌های ورزشی تصریح کرد: در تلاش هستیم برای راه‌اندازی باشگاه‌های ورزشی خصوصی تسهیلات با کمترین سود بانکی به آنها تخصیص یابد تا شهرستان نیر شاهد شکوفایی در امر ورزش قهرمانی و ایجاد باشگاه‌های خصوصی ورزشی شود.
 

اکبر نگاهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر هم با بیان این مطلب که خوشبختانه در شهرستان نیر در امر ایجاد باشگاه ورزشی گام‌های موثری برداشته شده است افزود: با ایجاد باشگاه‌های ورزشی خصوصی جوانان بیشتری به سمت ورزش سوق پیدا می‌کنند و از ناهنجاری‌های اجتماعی دوری می‌کنند.
 

وی خواستار حمایت مسئولان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ایجاد و راه‌اندازی باشگاه‌های ورزشی خصوصی در شهرستان نیر شد.
 

در این مراسم مجوز فعالیت باشگاه بدنسازی خصوصی با حضور مسؤولان به آقای امین فرجی مدیر باشگاه بدنسازی شهرستان نیر داده شد .

 

این باشگاه با سرمایه گذاری 2 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در زیربنای 150 مترمربع راه‌اندازی شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد