سرویس: اردبیل
کد خبر: 72175
|
13:48 - 1396/08/03
نسخه چاپی

با شرکت 180 هزار دانش آموز اردبیلی؛

اعضای شورای دانش آموزی مدارس اردبیل انتخاب شدند

اعضای شورای دانش آموزی مدارس اردبیل انتخاب شدند
امروز همزمان با سراسر کشور دانش آموزان اردبیلی با حضور در پای صندوق های رای، اعضای شورای دانش آموزی مدارس خود را انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازادیب رسا، صبح امروز 180 هزار دانش آموز اردبیلی با شرکت در انتخابات شورای دانش آموزی از بین حدود 30 هزار کاندیدا، شورای دانش آموزی افراد منتخب خود را تعیین کردند.

احمد ناصری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با حضور در مدرسه شاهد شهید اصغری، اذعان داشت: این انتخابات همزمان با مدارس سراسر کشور در 18 هزار مدرسه استان برگزار شد و در حدود 13 هزار دانش آموز منتخب به شورای دانش آموزی جهت کمک به بهتر اداره شدن مدرسه، راه می یابند.

وی افزود: شوراهای دانش‌آموزی‌، به‌عنوان یکی از ارکان تأثیرگذار مدارس باهدف توانمندسازی و تقویت مهارت‌های اجتماعی و مدنی دانش‌آموزان و مشارکت آنان در فعالیت‌های تربیتی و آموزشی تشکیل‌شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای تربیت یک مدیر در فرآیندی مردم سالار هیچ عرصه‌ای در آموزش و پرورش بهتر از شوراهای دانش‌آموزی وجود ندارد، تصریح کرد: انتخاب درست بعنوان یکی از مهارت های زندگی از اصلی ترین آموزه های انتخابات شورای مدارس است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد