سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 72341
|
13:57 - 1396/08/08
نسخه چاپی

فرماندار نیر خبر داد؛

پیشرفت 75 درصدی پروژه شبکه فاضلاب شهرستان نیر

پیشرفت 75 درصدی پروژه شبکه فاضلاب شهرستان نیر
فرماندار نیر از پیشرفت 75 درصدی پروژه شبکه فاضلاب شهر نیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، مهدی احمدی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نیر که در محل فرمانداری تشکیل شد به اجرای پروژه شبکه فاضلاب و تصفیه خانه شهر نیر اشاره کرد و گفت: 22/5 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر نیر اجرا شده و 4 کیلومتر هم در حال اجرا است و 3 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه  هزینه شده و یک میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است تا به اتمام برسد و این پروژه ها از پیشرفت فیزیکی 75 درصد برخوردار است.

 

احمدی به اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری نیر هم اشاره کرد و گفت: ابنیه تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر اجرا شده و در حال محوطه سازی است و پس از اتمام محوطه سازی، تجهیز مکانیکی خواهد شد.

 

وی افزود: تاکنون برای احداث این پروژه 3/5 میلیارد تومان هزینه شده و 5 میلیارد تومان دیگر نیاز است تا تصفیه خانه و خط پساب آن تکمیل شود.

 

فرماندار نیر گفت: تصفیه خانه شهر نیر با پیشرفت فیزیکی 80 درصد و خط پساب آن نیز با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال اجراست.

 

احمدی در ادامه این جلسه به اجرای پروژه  مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده اشاره کرد و گفت: مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده با پیشرفت فیزیکی 80 درصد و با اعتبار هزینه شده 7 میلیارد تومان در حال اجراست که با اتمام آن 39 روستا از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

 

فرماندار نیر به فرارسیدن روز 13 آبان هم اشاره کرد و با گرامیداشت این روز بزرگ گفت: مراسم راهپیمایی 13 آبان با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در نیر و کورائیم برگزار خواهد شد.

 

در پایان این جلسه از ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان، بهزیستی و ورزش و جوانان  دستگاههای برتر شهرستان در حوزه رعایت حقوق شهروندی ، عفاف و حجاب تجلیل شد.

 

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد