سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 72426
|
12:35 - 1396/08/10
نسخه چاپی

فرماندار کوثر:

راهپیمایی ۱۳ آبان نماد تقویت وحدت ملی است

 راهپیمایی ۱۳ آبان نماد تقویت وحدت ملی است
فرماندار کوثر با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا بر عیله نظام جمهوری اسلامی ایران، بر ضرورت ایجاد و تقویت وحدت و انسجام ملی تاکید کرد و گفت: برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، قطعا موجب تقویت وحدت ملی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، علیرضا علیپور ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: فلسفه نامگذاری رخدادها و حوادث در تاریخ رسمی کشورمان یادآوری حوادثی است که منجر به شکل گیری و پیروزی انقلاب و تحکیم آن در طول چهار دهه از تاریخ شکوهمند ایران اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: تمامی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه دارند این مناسبت ها را گرامی داشته و در برگزاری هر چه باشکوهتر آن تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان کوثر با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا بر عیله نظام جمهوری اسلامی ایران، بر ضرورت ایجاد و تقویت وحدت و انسجام ملی تاکید کرد و گفت: برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، قطعا موجب تقویت وحدت ملی خواهد شد.

علیپور با اشاره به تأثیرات حوادث روز ۱۳ آبان در شکل گیری و تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تبعید حضرت امام به ترکیه در سال ۱۳۴۳ٰ‌ٰ‌،‌ روز دانش آموز سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز در سال ۱۳۵۸ به دلیل تبعاتی که بر نوع ارتباط کشور با آمریکا داشت به اندازه ای مهم است که حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کرده است.

فرماندار کوثر ابراز کرد: راهپیمایی روز ۱۳ آبان سال جاری نیز همچون سال های گذشته با شکوه هر چه تمام تر و با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار خواهد شد و آگاهی بخشی و روشنگری را برای نسل سوم و چهارم انقلاب فراهم خواهد ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد