سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 72498
|
14:58 - 1396/08/12
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

استاندار اردبیل بدور از جناح بازی بدنبال افراد لایق و کاردان باشد/راههای مواصلاتی مغان"قتلگاه"است

	استاندار اردبیل بدور از جناح بازی بدنبال افراد لایق و کاردان باشد/راههای مواصلاتی مغان"قتلگاه"است
امام جمعه اصلاندوز گفت:استاندار اردبیل در انتخاب مدیران و مسئولان بدور از جناح بازی بدنبال افراد لایق و کاردان باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به دیدار دانش آموزان و دانشجویان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:تمام فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب این است که از آمریکا ترس نداشته باشید عقب نشینی نکنید و اگر امروز 39 سال از پیروزی انقلاب می گذرد و عزت و عظمتی که در کشور وجود دارد مرهون استقامت و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان مخصوصا استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا با ملت ایران دشمنی دارد افزود:ملت ایران از کوچک و بزرگ،کشاورز و دامدار،کارمند،بازاری،صنعتی،معلم و پزشک و غیره با آمریکا مخالف هستند چرا که آمریکا یاغی است می خواهد همه را زیر سلطه خود قرار دهد.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره سخنان گستاخانه اخیر ترامپ رییس جهور آمریکا گفت:اگر استکبار امروز سپاه را تحریم می کند در واقع ملت ما را تحریم کرده چرا که سپاه جزو نظام و ملت ایران است.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه با اشاره به فرارسیدن 13 آبان و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت:یکی از سندهای قوی 13 آبان تبعید حضرت امام(ره)،تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در سال 58 و به شهادت رساندن دانش آموزان در سال 1357 توسط ساواک بود.

وی با تشریح وقابع روز 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، 13 آبان سال57 را نقطه عطف برای انقلاب و کلید پیروزی انقلاب اسلامی دانست و از مردم و نمازگزاران خواست در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان که فردا ساعت 10 از مقابل میدان امام حسین (ع) اصلاندوز برگزار می شود حضور گسترده و دشمن شکن داشته باشند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت:اربعین حسینی ستون عصاره عترت آل محمد(ص)،نشان از خاطره شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و یارانش و زیارت اربعین از نشانه های مومن است.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین توسط زائران حرم مطهر حضرت امام حسین(ع)گفت:پیاده روی اربعین که چند ساله شکل گرفته نماد ارزش قدرت فرامنطقه ای تشیع و اسلام،ایجاد مزیت و رقابت فوق تصور برای همه مسلمانان،تقویت روحیه دفاع از دین و ویژگی ظهور و بروز شیعه از آرمانهای اسلامی است.

وی در ادامه ضمن تبریک به استاندار جدید اردبیل به چند مشکل اساسی منطقه اشاره کرد و گفت:راههای مواصلاتی مغان قتلگاه است تصادفات مکرر بوقوع می پیوندد،نبود راه اهن،نبود صنایع تبدیلی که کشاورزان و باغداران در مضیقه هستند و محصولاشان در دستشان می ماند،گردشگری برای منطقه نیست برخی از آثار مانند تپه نادری نیاز به سرو سامان دارند که امیدواریم استاندار محترم به مشکلات منطقه جدی رسیدگی کند.

امام جمعه اصلاندوز افزود:استاندار اردبیل در انتخاب مدیران و مسئولان بدور از جناح بازی بدنبال افراد لایق و کاردان باشد هر کس که توانایی دارد از هر جناح انتخاب شود ما هم در راستای حل مشکلات در خدمت استاندار و دولت خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد