سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 72654
|
09:54 - 1396/08/17
نسخه چاپی

نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

پیشرفت 80 درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر

پیشرفت 80 درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر
فیضی گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر با پیشرفت 80 درصد در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، فیضی نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه فاضلاب شهری نیر گفت: پروژه فاضلاب شهر نیر یکی از مهمترین پروژه های منطقه است که تصفیه خانه این پروژه با پیشرفت 80درصد درحال احداث است.

 

وی گفت: تاکنون برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر اعتباری بالغ بر 3/5 میلیارد تومان هزینه شده که برای اتمام این پروژه 3 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

 

فیضی  در ادامه به اجرای پروژه شبکه فاضلاب شهر نیر هم اشاره کرد و گفت: تاکنون 23 کیلومتر از شبکه فاضلاب  شهر نیر اجرا شده و 5 کیلومتر دیگر باقی مانده که به اتمام برسد.

 

وی گفت: پروژه شبکه فاضلاب شهر نیر با پیشرفت فیزیکی 77 درصد در حال اجرا است و تاکنون 3 میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام آن نیز یک میلیاردو 500 میلیون تومان دیگر نیاز است.

 

نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به اجرای پروژه پساب فاضلاب شهری نیر هم اشاره کرد و گفت: خط انتقال این پساب 9/5 کیلومتر است که با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال اجراست و تاکنون برای اجرای آن یک میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن یک میلیارد دیگر اعتبار نیاز است.

 

فیضی در ادامه با حضور در شهرداری نیر به بررسی مسائل و مشکلات پروژه های عمران شهری نیر و شهرداری  رسیدگی کرد.

 


 
 
 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد