سرویس: اردبیل
کد خبر: 72663
|
13:32 - 1396/08/17
نسخه چاپی

معاون آموزش و پرور استان اردبیل:

راهبران آموزشی باید برای آموزگاران الگو باشند

راهبران آموزشی باید برای آموزگاران الگو باشند
معاون آموزش و پرور استان اردبیل گفت: اهداف تشکیل راهبران آموزشی را ارتقای کیفی امور آموزشی و پرورشی و ارتقای مهارت حرفه ای معلمان آموزش ابتدایی، جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازادیب رساکمال عالی زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرور استان اردبیل در اولین جلسه آموزشی و هم اندیشی راهبران آموزشی و تربیتی استان با بیان اینکه راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی نقش مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد، افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تامین و بسط سلامت و آموزش و همچنین فراهم کردن فرصت‌های تعلیم و تربیت برای همه کودکان لازم التعلیم به عنوان یک مأموریت اصلی تعریف شده است.

وی افزود: شاخص ترین اهداف تشکیل راهبران آموزشی را می توان ارتقای کیفی امور آموزشی و پرورشی و ارتقای مهارت حرفه ای معلمان آموزش ابتدایی، جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان برشمرد.

عالی زاده با تاکید بر الگو بودن راهبران آموزشی برای آموزگاران، وظایف آنها را شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل،شناسایی دانش آموزان استثنایی و ارزیابی میزان پیشرفت دانش آموزان مقاطع ابتدایی عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد