سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 72831
|
09:38 - 1396/08/23
نسخه چاپی

اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر کوثر در امداد رسانی به مردم کرمانشاه

 اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر کوثر در امداد رسانی به مردم کرمانشاه
جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر طی اطلاعیه ای ضمن اعلام آمادگی در امداد رسانی به مردم کرمانشاه، از اهالی این شهرستان خواست تا در صورت تمایل کمک های نقدی و اقلام مورد نیاز مردم مناطق زلزله زده را به اداره هلال احمر کوثر تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر طی اطلاعیه ای ضمن تسلیت به ملت شریف ایران، آمادگی خود در امداد رسانی به مردم کرمانشاه را اعلام کرد.

در این اطلاعیه از اهالی این شهرستان خواسته شده تا در صورت تمایل، کمک های نقدی و اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم مناطق زلزله زده را به اداره هلال احمر کوثر تحویل دهند.

فردین محمدی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر در این خصوص به خبرنگار کوثرخبر گفت: با توجه به وقوع این زمین لرزه جمعیت هلال احمر استان اردبیل و بتبع شهرستان کوثر با تمام توان آمادگی خود را برای ارسال کمک های نقدی مردمی و همچنین اقدام مورد نیاز آن مناطق زلزله زده اعلام می کند.

وی اضافه کرد: تمرکز اصلی جمعیت هلال احمر در جمع آوری کمک های نقدی است تا بتوان براساس نیازهای مردم آسیب دیده اقلام مورد نیاز را تهیه و ارسال کرد.

محمدی خاطر نشان کرد: لازم است در راستای خدمات رسانی و امداد رسانی به هم میهنان عزیزمان در کرمانشاه، مردم شریف ایران، استان اردبیل و شهرستان کوثر به منظور حفظ کرامت انسانی از جمع آوری هر گونه مواد فاسد شدنی اجتناب کنند.

رئیس هلال احمر شهرستان کوثر تصریح کرد: هم اکنون جمعیت هلال احمر کل استان در آماده باش بوده و تا کنون ۵۰ نفر از سطح استان در قالب تیم امدادی به مناطق زلزله زده اعزام شدند که مدیر عامل امداد و نجات استان اردبیل شخصاً نیروهای اعزامی را در منطقه آسیب دیده مدیریت می کند.

به گزارش کوثرخبر، اطلاعیه جمعیت هلال احمر کوثر به شرح ذیل است: 

با سلام خدمت همشهریان عزیز؛ لیست اقلام مورد نیاز برای امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه

۱. پتوی سالم و تمیز
۲. لوازم گرمایشی
۳. چادر
۴. کنسرو و خشکبار و آب معدنی
۵. لوازم بهداشتی
۶. داروهای ضروری
۷. شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد
۰۸ کمک های نقدی پس از واریز به حساب ۹۹۹۹۹ فیش های مربوطه تحویل جمعیت هلال احمر گردد و یا اینکه مستقیما کمک ها را به جمعیت هلال احمرشهرستان کوثر تحویل دهید.

با تشکر و آرزوی توفیقات روز افزون

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد