سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 72843
|
13:27 - 1396/08/23
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری نیر:

احداث کنارگذر نیر نیازمند همکاری زمین داران/ ضرورت تسریع در روند تهیه طرح جامع گردشگری بولاغلار نیر

احداث کنارگذر نیر نیازمند همکاری زمین داران/ ضرورت تسریع در روند تهیه طرح جامع گردشگری بولاغلار نیر
سرپرست فرمانداری شهرستان نیر، گفت: احداث کنارگذر نیر نیازمند همکاری بیش از پیش صاحبان زمین ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از نیریمیز، مهدی بخشی امروز در جلسه معارفه شهردار جدید نیر اظهار داشت: عدم همکاری برخی از صاحبان اراضی مشکلاتی در مسیر اجرایی شدن پروژه کنارگذر نیر به وجود آورده است که انتظار می‌رود راهکارها و تصمیمات اساسی در این راستا اندیشیده شود تا بتوانیم هر چه سریع‌تر اجرای این پروژه را ادامه دهیم.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان نیر گفت: اهمیت اجرایی شدن پروژه کنارگذر نیر بر همگان آشکار است، چرا که این شهرستان با توجه به وضعیت گردشگری که دارد سالانه و به خصوص در تعطیلات میزبان خیل عظیمی از مسافران و گردشگران است و به همین دلیل انتطار داریم تا صاحبان اراضی همکاری و تعامل خود را برای تکمیل این پروژه نشان دهند.

 

وی تصریح کرد: با وجود این‌که تلاش برای اجرایی شدن پروژه کنارگذر نیر به سال‌های گذشته باز می‌گردد اما به دلیل پاره‌ای از مشکلات فنی مسیرهای پیشنهادی و عدم رضایت اهالی هیچ یک از این گزینه‌ها به نتیجه نرسیده است که امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان مربوطه بتوانیم اجرای این پروژه را با موفقیت ادامه بدهیم.

 

بخشی افزود: قرار است هیات سه نفره دو نفر از طرف صاحبان زمین و یک نفر از طرف راه و شهرسازی، نسبت به قیمت گذاری منصفانه زمین ها اقدام کنند و این توافق و نظر ارزیابی و کارشناسی املاک برای انجام سیر مراحل قانونی پروژه است.

 

سرپرست فرمانداری نیر با تبریک انتصاب ممی زاده به سمت شهرداری نیر گفت: از شهردار جدید نیر انتظار می رود با جذب سرمایه گذار در منطقه با توجه به نیمه دولتی بودن شهرداری ها و اعتبارات محدود و بدهی میلیاردی شهرداری نیر در راستای اجرای پروژه های عمرانی و پرداخت به موقع حقوق کارکنان و کارگران شهرداری اقدامات اساسی بردارند.

 

بخشی در ادامه خواستار تسریع در روند مطالعه و تصویب طرح جامع گردشگری بولاغلار نیر و تکمیل زیرساخت‌های این مناطق شد.

 

استان اردبیل دارای 37 منطقه نمونه گردشگری مصوب هیئت دولت است که از 37 منطقه نمونه گردشگری مصوب هیئت دولت در سطح استان اردبیل 7 منطقه نمونه گردشگری در شهرستان نیر قرار دارد.

 


 
 
 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد