سرویس: گرمی
کد خبر: 72894
|
18:23 - 1396/08/24
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه گرمی:

۶۰ برنامه هفته بسیج در گرمی برگزار می‌شود

۶۰ برنامه هفته بسیج در گرمی برگزار می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۶۰ برنامه در شهرستان گرمی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ پاسدار طاهر رحیمی در گفتگو با خبرنگارسیفارگفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 60 برنامه در شهرستان گرمی برگزار می‌شود که در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته است.

 

این برنامه ها با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی از 29 آبانماه با اجرای برنامه مختلف آغاز می شود.

 

وی افزود: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته بسیج می‌توان به همایش بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف شهرستان و برگزاری نمایشگاه‌های عرصه اقتصاد مقاومتی و ویزیت رایگان پزشکی در مناطق محروم اشاره کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: محرومیت‌زدایی و رسیدگی به اقشار محروم و نیازمند جامعه برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که امیدواریم مسئولان در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و بسیجی بودن و بسیجی عمل کردن را به همگان تبیین کنند تا خروجی‌های مناسبی را در این زمینه شاهد باشیم.

 

رحیمی بیان کرد: حرکت خودجوش بسیجیان در جامعه همیشه توانسته در تعیین سرنوشت مملکت بسیار موفق عمل کند که ما همیشه نیاز به چنین جوانانی که داریم با گام گذاشتن در مسیر ولایت و رهبری ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری رهنمون شود.

 

وی اظهار کرد: بسیجیان  اقدامات ارزشمند و خالصانه ای را از ابتدای انقلاب اسلامی دوران هشت سال جنگ تحمیلی و عرصه های مختلف دفاعی اقتصادی فرهنگی و … انجام داده اند و از مسولان درخواست میشود که در جهت تجلیل از بسیجیان و اقدامات مخلصانه انان نقش پر رنگ در برنامه ها داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد