سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 72942
|
01:23 - 1396/08/26
نسخه چاپی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل مطرح کرد؛

ضرورت تعامل فرمانداران در خصوص اجرای شیوه نامه تبصره 18 تسهیلات اشتغالزایی

ضرورت تعامل فرمانداران در خصوص اجرای شیوه نامه تبصره 18 تسهیلات اشتغالزایی
رحیمی گفت: از فرمانداران شهرستان های استان اردبیل انتظار می رود در خصوص اعلام طرح های اشتغالزا در قالب شیوه نامه تبصره 18 قانون بودجه سال 96 اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جلسه بررسی بررسی مشکلات شهرستان نیر که با حضور بهنام جو استاندار اردبیل در فرمانداری شهرستان برگزار شداظهار داشت: بر اساس شیوه نامه تبصره 18 قانون بودجه سال 96 اعتبار تسهیلاتی اشتغالزا در اختیار بانک های کشاورزی، ملی، سپه، رفاه کارگران، ملت، صادرات، تجارت و توسعه تعاون قرار گرفته و مسوولان این بانک ها مکلف به پرداخت تسهیلات به متقاضیان مجری طرح های تولیدی و اشتغالزا در استان که از سوی کارگروه های اشتغال و سرمایه گذاری معرفی می شوند، هستند.

وی بیان کرد: نرخ سود بانکی تسهیلات اشتغالزا 18 درصد بوده و به تناسب ارایه تسهیلات به مناطق شهری و روستایی 2 تا 7 درصد کارمزد این تسهیلات به صورت یارانه از سوی دولت به بانک ها پرداخت خواهد شد.

رحیمی اظهار کرد: از فرمانداران شهرستان های استان اردبیل انتظار می رود به عنوان متولیان اصلی، خوراک دبیرخانه اشتغال را تامین کنند و در خصوص اعلام طرح های اشتغالزا در قالب شیوه نامه تبصره 18 قانون بودجه سال 96 اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: طرح های ارایه شده از سوی متقاضیان ظرف دو هفته در کارگروه های اشتغال وسرمایه گذاری بررسی و به بانک های عامل معرفی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد