سرویس: سرعین
کد خبر: 72978
|
15:54 - 1396/08/27
نسخه چاپی

امام جمعه سرعین:

قدرت اقتصادی ایران باید همانند قدرت موشکی پویا باشد

قدرت اقتصادی ایران باید همانند قدرت موشکی پویا باشد
امام جمعه سرعین گفت: باید به بعد اقتصادی کشور توجه کنیم و همچنان قدرت موشکی و نظامی پویایی داریم باید قوای فرهنگی و اقتصادی ما نیز رو به جلو حرکت کند و هراس در دل دشمن بیاندازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر، به مناسبت هفته بسیج جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، کارکنان سپاه ناحیه سرعین، مسئولین شهرستان ،بسیجیان  و مردم سرعین با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

امام جمعه سرعین گفت: بسیج تنها متعلق به ایران نیست بلکه  هدف از تشکیل بسیج نگاه فرا ملی است.

حجت الاسلام اصغری افزود:رهبر کبیر انقلاب می گفتند کسی که مرگ بر آمریکا می گوید نباید اورکت آمریکایی را بپوشد  بلکه باید از لحاظ اقتصادی نیز به استقلال برسیم .

وی تصریح کرد:دولت مصدق بواسطه  ضعف اقتصادی ساقط شد،چون نتوانست  حق و حقوق کارمندان و کارگران را بخاطر تحریم اقتصادی بدهد.

 وی اظهار کرد:ترکیه کشور همسایه بدون داشتن نفت اقتصاد پویایی دارد و پایه اقتصادی خود را بر مبنای گردشگری قرار داده است ،ما نیز باید اقتصادمان را بدون نفت اداره کنیم.

حجت الاسلام اصغری گفت:سرعین جاذبه های متنوع و منحصر به فردی دارد که می تواند  ثروت سرشار را روانه این منطقه کند در صورتی که به گردشگری اهمیت ویژه قائل باشیم.

استاد دانشگاه های اردبیل ادامه داد:باید به بعد  اقتصادی کشور توجه کنیم و همچنان قدرت موشکی و  نظامی پویایی داریم باید قوای فرهنگی و اقتصادی ما نیز رو به جلو حرکت کند و هراس در دل دشمن بیاندازد.

امام جمعه سرعین در پایان گفت:از تمامی مسئولین شهرستان سرعین می خواهم جهت هرچه باشکوه برگزار شدن برنامه های بسیج از هیچ کمکی دریغ نکنند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد