سرویس: سیاسی
کد خبر: 73048
|
13:37 - 1396/08/30
نسخه چاپی

مشاور امنیت ملی آمریکا: هوش ترامپ به اندازه یک بچه‌ مهدکودکی است!

 مشاور امنیت ملی آمریکا: هوش ترامپ به اندازه یک بچه‌ مهدکودکی است!
به تازگی مشخص شده است ژنرال مک مستر، «دونالد ترامپ» را یک انسان احمق خطاب کرده است که هوشی به اندازه یک بچه‌ مهدکودکی دارد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از بیزینس اینسایدر، تعدادی از منابع آگاه فاش کردند: «هربرت ریموند مک مستر»،مشاور امنیت ملی آمریکادر یک جلسه خصوصی در ماه ژوئیه در رستورانی در واشنگتن دی سی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و تعدادی از مقامات ارشد کاخ سفید را به سخره گرفته است.

«سفرا کتز»، رئیس شرکت اوراکل که پیشتر از اعضای تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ هم بوده است، اعلام کرد: در جلسه ای که در 18 ژوئیه با ژنرال مک مستر داشتم، وی رئیس جمهور آمریکا را یک «احمق» خواند که هوشی به اندازه یکبچه مهد کودکیدارد.

سفرا کتز این خبر را به خبرگزاری بازفید اعلام کرد و پنج منبع دیگر صحت این خبر را تأیید کردند. این در حالی است که سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا و مقامات ارشد شرکت اوراکل این خبر را تکذیب کردند.

گزارشها حاکی از آن است که ژنرال مک مستر حتی از برخی دیگر از مقامات ارشد دولت آمریکا  هم انتقاد کرده است. از جمله این افراد می توان به «جیمز متیس»، وزیر دفاع آمریکا، «استیو بنن»، استراتژیست سابق کاخ سفید و «جرد کوشنر»، داماد و مشاور ترامپ اشاره کرد.

به نظر می رسد ژنرال مک مستر پیش از این هم به یک شخص دیگر گفته است کهدونالد ترامپدانش کافی برای درک مسائل را ندارد.

این نخستین بار نیست که یکی از اعضای ارشد دولت دونالد ترامپ چنین اظهاراتی را درباره دانش و توانایی های رئیس جمهور آمریکا مطرح می کند. ماه گذشته میلادی هم رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا در یک نشست با پنتاگون، دونالد ترامپ را یک انسان «ابله» خطاب کرده بود. این در حالی است که تیلرسون انکار کرد که چنین اظهاراتی را علیه رئیس جمهور آمریکا مطرح کرده است.

باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنا هم پیشتر کاخ سفید را به یک مرکز نگهداری از بزرگسالان تشبیه کرده بود.

منبع:خبرنگاران جوان

اظهارات مشاور امنیت ملی آمریکا بر ضد ترامپ!

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد