کد خبر: 73118
|
14:28 - 1396/09/02
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه نمین:

مشکلات اقتصادی کشور با اجرای اقتصاد مقاومتی حل می شود

مشکلات اقتصادی کشور با اجرای اقتصاد مقاومتی حل می شود
فرمانده سپاه ناحیه نمین در همایش فعالان و طلایه داران اقتصاد مقاومتی گفت: با اجرای اقتصاد مقاومتی می توان تمام مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، فرمانده سپاه ناحیه نمین امروز در همایش فعالان و طلایه داران اقتصاد مقاومتی که به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت به محضر فرماندهی معظم کل قوا، خانواده معظم شهدای مدافعین حرم، جانبازان و آحاد مردم اظهار کرد: هدف اصلی از ایجاد داعش مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که با درایت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همچنین جان فشانی مدافعین حرم در جبهه مقاومت نتوانستند به هدف خود دست یابند.

 

سرهنگ شاپورحسن زاده با توجه به عملکرد و کارنامه درخشان بسیج در 8 سال دفاع مقدس افزودند: بعد از این در هر موقعی که مشکلاتی در جامعه به وجود آمده بسیج سریعا حضور یافته و اگر امروزه شاهد پیشرفتی در عرصه های مختلف مانند هسته ای، نانوتکنولوژی، نظامی و موشکی هستیم زاییده تفکر و فرهنگ بسیجی بوده است.

 

وی با بیان اینکه بسیج، نقش اصلی در عرصه اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارد افزود: در عرصه اقتصادی  دشمن برنامه های مختلفی علیه کشور ما اجرا کرده است و امروزه اگر میخواهیم روی پای خود بایستیم و تمام مشکلات اقتصادی را حل کنیم باید بر فرمان اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری باور داشته و در این راستا بسیج با در دست داشتن کارنامه درخشان در سطوح مختلف نقش اصلی را امروز ایفا می کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود به طرح های محرومیت زدایی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی در شهرستان نمین 2 باب از خانه های محرومین در روستاهای حور و سولا و همچنین 3 باب مسجد در روستاهای پته خور، رز و شهر نمین تکمیل و بازسازی شدند.

 

سرهنگ حسن زاده در پایان سخنرانی های خود در خصوص اعتلای برنامه های بسیج در شهرستان گفت: در خصوص اعتلای بسیج،طرح های راهبردی در شهرستان اجرا میشود که ایجاد صندوق قرض الحسنه جهت ربودن غبار محرومیت و کمک به محرومین که همزمان با شروع هفته بسیج اجرا می شوند نمونه ای از آن طرح ها می باشند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد