سرویس: سبلان ما
کد خبر: 73125
|
20:08 - 1396/09/02
نسخه چاپی

حاجی‌زاده مطرح کرد؛

پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای 785 نفر در حوزه صنایع دستی

پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای 785 نفر در حوزه صنایع دستی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه فعالیت سازمان در راستای اشتغال پایدار عمدتا در بخش صنایع دستی است گفت: در این عرصه برای سال جاری اشتغال 785 نفر پیش بینی شده که از این تعداد 42 مورد محقق شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماکریم حاجی زاده در جلسه کارگروه اشتغال و ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد با بیان اینکه فعالیت سازمان در راستای اشتغال پایدار عمدتا در بخش صنایع دستی است گفت: در این عرصه برای سال جاری اشتغال 785 نفر پیش بینی شده که از این تعداد 42 مورد محقق شده است.

وی به مشکلات مربوط به دریافت تسهیلات اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: در این خصوص تعامل خوبی با بانک ملی و صندوق کار آفرینی امید وجود دارد، اما بانک صادرات همکاری لازم را انجام نمی‌دهد.

حاجی زاده با بیان اینکه هریک از متقاضیان دریافت تسهیلات باید بیش از یک ضامن معرفی کنند گفت: افرادی که در حوزه صنایع دستی فعال هستند در خصوص معرفی دوضامن با مشکلاتی مواجه هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به حوزه اشتغال روستایی نیز اشاره کرد و افزود: در این حوزه  29 طرح برای 10 شهرستان پیش بینی شده که تاکنون تنها 5 متقاضی داشته است.

 حاجی زاده اظهار کرد: 47 پرونده نیز برای بخش توسعه زیرساخت‌ها گردشگری پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد