سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73143
|
14:20 - 1396/09/03
نسخه چاپی

فرمانده سپاه مشگین شهر:

نابودی داعش نتیجه اتحاد ملت ایران بود

نابودی داعش نتیجه اتحاد ملت ایران بود
فرمانده سپاه مشگین شهر گفت: نابودی داعش نتیجه اتحاد تک تک مردم ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، سرهنگ پاسدار محمد پورمند در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان مشگین شهر با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه گفت: بسیج نیروی کارآمد در تمام میدان‌های ماموریت انقلاب اسلامی است که در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، سازندگی و ... وارد میدان شده و حضور فعال دارد.

 

وی افزود: بسیج اهل دنیا نیست اما به آبادانی دنیا اهمیت می‌دهد همانطور که شهید محسن حججی با رها کردن دنیای مادی خود و با نثار خون پاک خود خواستار آبادانی دنیا شد لذا بسیج در هر زمان و مکانی احساس نیاز کند وارد عمل شده و در میدان نبرد حضور می‌یابد.

 

فرمانده سپاه مشگین‌شهر با اشاره به کارکردهای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان گفت: به فرمان مقام معظم رهبری فرمانده کل قواء، قرارگاه عمران و پیشرفت سپاه پاسداران تحت عنوان 1000 نقطه آباد در 1000 نقطه کشور راه اندازی شده است تا محرومیت را در جامعه ریشه کن کند.

 

وی افزود: در استان اردبیل این قرارگاه در سه نقطه شهرستان‌های گرمی، خلخال و مشگین‌شهر فعالیت خود را آغاز کرده و در دورترین نقطه شهرستان طرح‌های اقتصادی خود را پیاده می‌کند و این طرح در روستای صلوات از توابع بخش مرادلو شهرستان مشگین‌شهر شروع شده است.

 

سرهنگ پورمند با اشاره به پیروزی سردار سلیمانی در منطقه گفت: : نابودی داعش نتیجه اتحاد تک تک مردم ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد