سرویس: سیاسی
کد خبر: 73148
|
14:59 - 1396/09/03
نسخه چاپی

امام جمعه پارس آباد مغان:

بسیج در تمام عرصه ها نقش سازنده ای ایفا می کند/ کارشکنی برخی ها نباشد كشور در همه زمینه ها خودکفا مي شود

بسیج در تمام عرصه ها نقش سازنده ای ایفا می کند/ کارشکنی برخی ها نباشد كشور در همه زمینه ها خودکفا مي شود
امام جمعه پارس آباد گفت: امروز بسیج نقش مهمی در عرصه هاي اقتصادي، سازندگی و خودکفایی کشور دارد بطوري كه استکبار جهانی با وجود بسیج جرأت تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پارس آباد با دعوت مردم به رعایت تقوای و دوری از محرمات و با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: با تشکیل بسیج، دستاوردهای بزرگی نصیب انقلاب اسلامی شد.

وي با تاكيد بر اينكه در سایه روحیه بسیجی است که انقلاب اسلامی روز به روز در جهان مقتدر می شود، گفت: امروز بسیج نقش مهمی در عرصه هاي اقتصادي، سازندگی و خودکفایی کشور دارد بطوري كه آمریکا و استکبار جهانی با وجود بسیج جرأت تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

امام جمعه پارس آباد افزود: تا زمانی که باور و روحیه بسیجی در کشور حاکم است ملت ایران در تمام عرصه ها پیروز خواهد بود و نمونه بارز آن در هشت سال دفاع مقدس براي کشورهای استکبار به اثبات رسيد.

رشادي در ادامه با تبريك پیروزی جبهه مقاومت و برچیده شدن طومار داعش در عراق و سوريه گفت: این پیروزی حاصل دلاورمردي رزمندگان اسلام، جان‌فشانی‌های مدافعین حرم همچون شهيد حججي، حزب‌الله لبنان، بسيج مردمي عراق، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، تلاش‌های مجاهدانه سردار رشید اسلام سردار سلیمانی است.

وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران در اين جنگ نقش راهبردي و راهنما را داشت، افزود: نابودی داعش، قدرت رزمندگان اسلام را به جهان نشان داد و همانطوري که مقام معظم رهبری در بياناتشان فرمودند كه پیروزی بر داعش مصداق «ما می توانیم بود» مشکلات مختلف داخلی كشور را نيز مي توان با اتكا به ما می توانیم حل كنيم.

خطيب نمازجمعه پارس آباد با اعلام اينكه اگر کارشکنی، ترس و ساده لوحی برخی ها در این کشور نباشد در همه زمینه ها خودکفا مي شويم، گفت: با شكست آمريكا و دست نشانده هاي آنها يعني داعش پيام بزرگي براي آنهايي كه در كشور دم از قدرتمند بودن آمريكا و مذاكره با آنها مي زدند، بود.

رشادي در ادامه به گلريزان قهرمانان و ورزشکاران اين شهرستان و همچنين اهداي مدال قهرمان جهان سید محمود میرموسوی براي كمك به زلزله زدگان كرمانشاه اشاره و از اين اقدام خداپسندانه آنان تقدير كرد.

امام جمعه پارس آباد همچنين از اقدامات اخير سرپرست شهرداري و شوراهاي شهر پارس آباد در رسيدگي به وضعيت معابر اين شهر قدرداني كرد.

وفات سكينه خاتون دختر امام حسين (ع)، آغاز امامت امام زمان (عج)، روز نیروی دریایی، وفات عبدالمطلب جد پیامبر (ص) و سالروز ازدواج رسول اكرم با حضرت خدیجه (س) و روز بزرگداشت شیخ مفید از مناسبتهايي است كه حجت الاسلام رشادي در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه به آن پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد