سرویس: نمین
کد خبر: 73152
|
15:29 - 1396/09/03
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه نمین:

بسیج یک سد نفوذ ناپذیر در برابر توطئه دشمنان ایجاد کرده است

بسیج یک سد نفوذ ناپذیر در برابر توطئه دشمنان ایجاد کرده است
فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: بسیج یک سد نفوذ ناپذیر در برابر توطئه دشمنان ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، سرهنگ شاپور حسن زاده در سخنرانی پیش از خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان، ضمن تبریک هفته بسیج و همچنین متلاشی شدن شجره خبیثه داعش اظهار کرد: این پیروزی ها حاصل رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری و فرماندهی بی بدیل سردار سلیمانی و همچنین الگوگیری بسیج مردمی عراق و سوریه از تفکر بسیجیان 8 سال دفاع مقدس بوده است.

 

وی ادامه داد: بسیج کارکرد و کارنامه ی درخشانش را در طول 8 سال دفاع مقدس در گنجینه ای گرانبها به یادگار گذاشته و امروزه نیز یک سد نفوذ ناپذیر در برابر توطئه های دشمنان ایجاد کرده است و دشمنان در تلاش هستند تا این سد محکم را از بین ببرند ولی به هیچ وجه موفق نخواهند شد.

 

وی هدف اصلی تشکیل بسیج را اعتلای اسلام ناب محمدی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) دانست و گفت: بسیج در عرصه های مختلف به تاثیرگذارترین الگو در دنیا تبدیل شده و با ایستادگی در برابر مستکبرانی که به مردم ظلم می کنند ایمان و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نمین با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه ها حضور دارد بیان کرد: بسیج در فتنه ی 88 که توسط دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود نقش اصلی را ایفا کرد و ثمره آن نیز در حماسه عظیم 9 دی به بار نشست.

 

سرهنگ حسن زاده در پایان با بیان اینکه بسیجیان در راه ائمه ها و معصومین قدم برمیدارند افزود: با مشاهده رفتار و حرکت های بسیجیان پی میبریم که تمام رفتارهای آن ها مطابق با رفتارهایی هست که در روایات معصومین وجود دارد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد