سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73161
|
19:12 - 1396/09/03
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز:

تفکر بسیجی عامل اصلی تحقق دستاوردهای بسیج در امور مختلف است

تفکر بسیجی عامل اصلی تحقق دستاوردهای بسیج در امور مختلف است
فرمانده ناحیه عشایری گفت:تفکر بسیجی عامل اصلی تحقق دستاوردهای بسیج در امور مختلف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،سرهنگ حسین حسین زاده پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر بسیجیان در سال‌های اخیر گفت: تفکر بسیجی عامل اصلی تحقق دستاوردهای بسیج در امور مختلف است.

وی با بیان اینکه همه ما به وجود بسیج افتحار میکنیم و خادم بسیجیان هستیم افزود:تمامی ملت ایران بسیجی هستند و به دنبال خدمت و کمک به مردم هستند که در حادثه زلزله در غرب کشور به خوبی شاهد آن بودیم.

فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به تفکر و روحیه بسیجی در بین ملت ایران گفت:هدف دشمن از بین بردن بصیرت و وحدت و انسجام ملی مردم است که با وجود ولایت و تفکر بسیجی هرگز به اهداف خود نمی رسد.

حسین زاده با بیان اینکه اگر امروز نام اسلام در قلل تاریخ می درخشد حاصل تلاشها و جان فشانی های بسیج و بسیجیان است افزود:بسیج از زمان تشکیل تا به امروز از نهالی به درخت تنومند تبدیل‌شده و هر روز شاهد گسترش تفکر بسیجی به اقصی نقاط جهان هستیم.

وی با اشاره به حضور بسیج در تمامی صحنه های مختلف نظام گفت:فعالیت بسیج و سپاه پاسداران تنها به امنیتی و دفاعی ختم نمی‌شود بلکه در عرصه‌های سازندگی، علمی، اقتصادی، سیاسی و عمران و آبادانی نیز فعالیت چشم‌گیری دارد.

فرمانده ناحیه عشایری در ادامه با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر شجره خبیثه داعش در سوریه و عراق گفت: شکست داعش جز به واسطه مقاومت جانانه نیروهای جان برکف و مخلص از جمله دلاوری های سردار حاج قاسم سلیمانی و نیز پیروی از ولایت فقیه نبوده است.

حسین زاده با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان و جنگ نرم،بر لزوم بصیرت و آگاهی مردم در مقابله با تهدیدات نرم دشمن تاکید کرد و افزود:امروز انتقال ارزشها به نسل سوم و آشنایی آنان با شهادت و دلاور مردی های رزمندگان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته بسیج از برگزاری همایش شکوه ایثار در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین خبر داد و گفت:این همایش ساعت 10 صبح روز یکشنبه با سخنران استانی در مسجد جامع اصلاندوز برگزار می شود که حضور پرشکوه مردم و بسیجیان در این همایش باعث خنثی شدن نقشه های دشمنان نظام خواهد بود.

فرمانده ناحیه عشایری همچنین از تداوم جمع آوری کمکهای مردمی به زلزله زدگان استان کرمانشاه توسط حوزه ها و پایگاههای بسیج ناحیه عشایری و سایر نهادها خبر داد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد