سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73163
|
21:16 - 1396/09/03
نسخه چاپی

مشگین‌شهر سفیدپوش شد/ هوای سرد تا روز یکشنبه در منطقه ماندگار خواهد شد

مشگین‌شهر سفیدپوش شد/ هوای سرد تا روز یکشنبه در منطقه ماندگار خواهد شد
بارش اولین برف زمستانی در سومین روز از آذر ماه چهره شهرستان مشگین‌شهر را زمستانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، در سومین روز از آذر ماه اولین برف زمستانی بر زمین نشست و چهره شهرستان مشگین‌شهر را سفید پوش کرد.

 

بارش برف که از روز گذشته در ارتفاعات سبلان شروع شده، عصر امروز جمعه بارش برف نسبتاً شدید موجب سفید پوش شدن شهرستان مشگین شهر شد.

 

در چند ساعت گذشته ارتفاع برف در مرکز مشگین شهر به بیش از 5 سانتی متر رسیده است و اکیپ برفروبی همزمان با بارش برف وارد عمل شده مسیرهای اصلی و اورژانسی را نمک پاشی کردند.

 

هر چند با تلاش ماموران شهرداری خوشبختانه هیچ مشکلی از بابت تردد در مرکز شهر وجود ندارد؛ اما لازم است کلیه شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

 

طبق پیش بینی اداره هواشناسی استان اردبیل بارش برف در شهرستان های مشگین شهر ، گرمی ، نمین ، اردبیل ، نیر و سرعین جریان دارد و در این میان شدت آن در شهرستان مشگین شهر بیشتر است به طوری که شدت بارش از عصر جمعه باعث شد تا بسیاری از رانندگان در جاده اردبیل - مشگین شهر غافلگیر شده و ترافیک شدیدی در این راه ارتباطی پرتردد ایجاد شود.

 

مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل اعلام کرد که در اغلب جاده های استان پدیده غالب بارش برف می باشد و هموطنانی که قصد تردد در راههای این استان را دارند خودرو خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی مجهر کنند.

 

این مرکز اعلام کرد که تمامی جاده های استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

 

از جاده ارتباطی مشگین شهر - هریس (آذربایجان شرقی) گزارش می شود که به علت بارش برف سنگین این جاده مسدود شده است.

 

هواشناسی استان اردبیل نیز اعلام کرد که تا صبح فردا شنبه بارش برف مناطقی از استان را سفیدپوش خواهد کرد اما با گذر این سامانه از فردا بارندگی ها قطع و هوای سرد تا روز یکشنبه در منطقه ماندگار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد