سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73169
|
10:40 - 1396/09/04
نسخه چاپی

چه کسی شهردار مشگین شهر می‌شود؟

چه کسی شهردار مشگین شهر می‌شود؟
مردود شدن یک استاد دانشگاه با سابقه مدیریت اجرایی و قبول شدن افراد بیکار و جوان و بی تجربه و بی رزومه در کمیته تطبیق، یکی دیگر از عجایب دوران پسابرجام است که انسان را دچار حیرت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، انتخاب شهرداری برای مشگین‌شهر پس از پایان انتخابات پنجم شورای شهر مشگین شهر مهمترین پرسش مردم، محافل فرهنگی و دانشگاهی بود، ضمن اینکه پس از انتخابات برخی از قدرتمندان و صاحب منصبان بالا دستی شهرستان نیز برای فتح میز شهرداری مشگین شهر خواب خوشی را برای یکی از افراد خود دیده بودند.

 

تا شروع به کار شورای دوره پنجم حدس و گمان های زیادی مطرح شد و البته برخی ها نیز از طریق فضاهای مجازی بسیار تقلا کردند که نامشان در لیست احتمالات قرار گیرد ولی توفیق حاصل نشد.

 

شورای پنجم استارت پارلمان محلی را با عزل شهردار زد تا مدیر دیگری برای خدمت به شهروندان بر سر کار آید، تا اینکه نتیجه تضارب آراء ده‌ها جلسه اعضای شورای شهر به معرفی یک استاد دانشگاه انجامید، درست با مشخص شدن فرد مورد نظر برای شهردار شدن صحبت از رد ایشان در کمیته تطبیق به سرعت در شهر پیچید و همین طور هم شد.

 

یک استاد دانشگاه دارای سابقه خدمت در جایگاه مدیریت اجرایی و عضو هیئت علمی دانشگاه با بهانه های واهی در پیچ و خم استعلامات مردود اعلام شد.

 

حال مدتی است که شهرداری شهر با سرپرست اداره می شود، امّا نکته جالب و قابل تأمل این است، در همین مدّت کسانی در همین شهرستان در شهرهای کوچک شهردار شده اند که تا قبل از شهردار شدن هیچ سابقه علمی و اجرایی نداشته و حتی صاحب هیچ شغل رسمی نیز نبوده است.

 

در این شهرستان کسانی که یا در دوره تبلیغات انتخاباتی راننده یکی از کاندیداها بوده و یا با پول پدرشان در ستاد یکی از کاندیداها سرمایه گذاری کرده است تا شاید روزگاری شهردار شوند روی کار می‌آید و یک استاد دانشگاه با آن‌همه سابقه علمی و دانشگاهی و ... رد می‌شود حال این معما چگونه قابل حل است.

 

از این افراد سیاسی سوداگر هر کاری بر آمده و برخواهد آمد، مردود شدن یک استاد دانشگاه با سابقه مدیریت اجرایی و قبول شدن افراد بیکار و جوان و بی تجربه و بی روزمه در کمیته تطبیق یکی دیگر از عجایب دوران پسا برجام است که انسان را دچار حیرت می کند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد