سرویس: استانی
کد خبر: 73177
|
13:32 - 1396/09/04
نسخه چاپی

در مراسم افتتاحیه استودیو رادیویی سپاه حضرت عباس (ع) استان مطرح شد؛

ملااحمدی: صداوسیمامحدودیتی در پخش برنامه‌های تولیدی سپاه ندارد

ملااحمدی: صداوسیمامحدودیتی در پخش برنامه‌های تولیدی سپاه ندارد
مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل گفت: صداوسیما از برنامه‌های تولیدی بسیج و سپاه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی که مورد نیاز مخاطب امروزی است حمایت ‌می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماعلی ملااحمدی مدیرکل صداو سیمای مرکز اردبیل در مراسم افتتاحیه استودیو رادیویی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: دنیای استکبار به خوبی می‌داند که با گزینه‌های نظامی نمی تواند به جمهوری اسلامی ضربه بزند و برهمین اساس تمام توان و انرژی خود را بر روی رسانه متمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام در زمینه تولید برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی بویژه در حوزه خبری حرکت بزرگی را آغاز کرده اند گفت: البته صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران یک تنه در مقابل این هجمه‌ها ایستاده است.

ملااحمدی اظهار کرد: با شرایط موجود انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها بویژه نیروهای بسیج و سپاه با تولید برنامه‌های فاخر پای کار باشند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل با اشاره به زمان اختصاصی 15 دقیقه ای در هفته برای برنامه‌های تولیدی سپاه حضرت عباس(ع) گفت: صداوسیما هیچ محدودیتی در پخش برنامه‌های تولیدی سپاه ندارد.

وی تصریح کرد: ما از برنامه‌های تولیدی بسیج و سپاه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی که مورد نیاز مخاطب امروزی است حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد