سرویس: نمین
کد خبر: 73209
|
13:35 - 1396/09/05
نسخه چاپی

هم‌زمان با سالروز فرمان تشکیل بسیج صورت گرفت؛

تجمع بزرگ بسیجیان در نمین+تصاویر

تجمع بزرگ بسیجیان در نمین+تصاویر
همزمان با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان نمین با عنوان «شکوه مقاومت» در سالن حجاب این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، همزمان با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان نمین با عنوان «شکوه مقاومت» صبح امروز در سالن حجاب این شهر برگزار شد.

 

 فرمانده سپاه ناحیه نمین در این تجمع، تقارن هفته بسیج با پیروزی جبهه مقاومت را دارای پیامی دانست و اظهار کرد: این تقارن نشان می دهد که تمام پیروزی هایی که در جبهه مقاومت صورت گرفته نشات گرفته از تفکر بسیجی و مرهون رشادت ها و فداکاری های آنان است.

 

سرهنگ شاپور حسن زاده با بیان اینکه اندیشه و روحیه ی بسیجی راه گشای تمام مشکلات است گفت: از ویژگی های بارز بسیجیان اخلاص، پایبندی به فرامین ولایت فقیه، شجاعت و ایثارگری است.

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صفر یوسف زاده امام جمعه شهرستان نمین تفکر بسیجی را همان تفکر حسینی و قرآنی دانست و اظهار کرد: با تفکر بسیجی در همه جا پیروز خواهیم بود و دشمن هدفش این است که این تفکرات را از ما بگیرد.

 

وی ادامه داد: بسیجی یک نیروی خستگی ناپذیر است که در تمام عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، نظامی و سیاسی حضور داشته و هر زمان که کشور نیاز داشته وارد میدان شده و مشکلات جامعه را حل کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد