سرویس: نمین
کد خبر: 73281
|
13:40 - 1396/09/08
نسخه چاپی

امام جمعه نمین:

بودجه فرهنگی در اولویتی که شورای فرهنگ عمومی تشخیص داده، استفاده شود

بودجه فرهنگی در اولویتی که شورای فرهنگ عمومی تشخیص داده، استفاده شود
امام جمعه نمین در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت:بودجه فرهنگی مخصوصا در دهیاری و شهرداری، با اولویتی که در شورای فرهنگ عمومی تشخیص داده می شود باید استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ،ظهر امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین به ریاست امام جمعه و با حضور اعضای شورا در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 

امام جمعه شهرستان نمین در این جلسه با اشاره به برگزاری یادواره کشوری نیارق اظهار کرد: شهرستان نمین آماده برگزاری یادواره کشوری نیارق است و هدف از برگزاری این مراسمات، فرهنگ سازی و بهره برداری فرهنگی و دینی است.

 

حجت الاسلام صفر یوسف زاده با بیان اینکه هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب، زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است، گفت: اگر مردم در جامعه آسودگی خاطر داشته باشند و در جامعه بی عدالتی صورت نگیرد مردم نیز تمام تلاش خود را برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) انجام خواهند داد.

 

وی به لزوم برخورد با مسئولینی که از خودرو های اداری برای کارهای شخصی استفاده می کنند اشاره کرد و  گفت: مسئولین نباید از خودرو های های دولتی و اداری، استفاده شخصی انجام بدهند و در صورت انجام این کار باید با آن ها برخورد شود.

 

حجت الاسلام یوسف زاده به اهمیت اقامه نماز در جامعه تاکید کرد و افزود: انسان بدون نماز به هیچ مقامی در نزد خدا نمی رسد و هر گونه سهل انگاری در اقامه نماز توسط افراد جامعه، تقصیر مسئولین است که نتوانسته اند در ترویج این امر کوشا باشند.

 

وی در پایان این جلسه گفت: بودجه های فرهنگی مخصوصا در دهیاری و شهرداری، با اولویتی که در شورای فرهنگ عمومی تشخیص داده می شود باید استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد