سرویس: نمین
کد خبر: 73295
|
19:56 - 1396/09/08
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه نمین:

یادواره کشوری نیارق با شکوه برگزار خواهد شد

یادواره کشوری نیارق با شکوه برگزار خواهد شد
فرمانده سپاه ناحیه نمین، گفت: یادواره کشوری نیارق با رهنمودهای امام جمعه استان و شهرستان، مساعدت های مسئولان و حضور مردم با شکوه بیشتر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، فرمانده سپاه ناحیه نمین در جلسه‌ای که امروز به منظور هماهنگی و تقسیم کار یادواره کشوری شهدای نیارق در محل بخشداری ویلکیج برگزار شد، اظهار کرد: یادواره کشوری نیارق با رهنمودهای امام جمعه استان و شهرستان، مساعدت های مسئولان و حضور مردم با شکوه فراوان برگزار خواهد شد.

 

سرهنگ شاپور حسن زاده گفت: برای یادواره کشوری شهدای نیارق که ۱۸ دی ماه برگزار خواهد شد، برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است.

 

سید ناصر سید زاده بخشدار ویلکیج نیز در این جلسه آمادگی همه جانبه بخش ویلکیج را برای هرگونه همکاری با سپاه مقاومت ناحیه نمین و ستاد شهرستانی این یادواره اعلام کرد.

 

لازم به ذکر است، روستای نیارق یکی از انقلابی‌ترین روستاهای کشور است که در  دوران سیاه ستمشاهی  اهالی انقلابی آن روستا به  فرمان‌های امام راحل لبیک گفته و  با رشادت بر علیه نظام طاغوتی قیام کردند و در این راه با نثار خون خود حماسه بزرگ روز  18 دی‌ماه سال 57 را رقم زدند.

 

 روستای گردشگری نیارق 25 شهید دارد که در حادثه 18 دی‌ماه سال 57، پنج نفر از مردم این روستا به فیض شهادت نائل آمدند که یادواره این شهیدان والامقام همه ساله با شکوه تمام در این روستا برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد