سرویس: پارس آباد
کد خبر: 73301
|
08:55 - 1396/09/09
نسخه چاپی

2 ماه از تعطیلی استخر شهيد هاشمي پارس آباد گذشت/ چه کسي جوابگوست

 2 ماه از تعطیلی استخر شهيد هاشمي پارس آباد گذشت/ چه کسي جوابگوست
پروژه یک میلیارد و 300 ميليون تومانی استخر شنای شهيد جواد هاشمي پارس آباد با گذشت دو ماه هنوز تعطیل است و هنوز خبری از بازگشایی دوباره آن نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، ورزش يکي از ارکان مهم سلامت و داراي کارکردهاي اجتماعي در هر جامعه است که اگر بهره گيري مناسبي از ظرفيت ها انجام شود مي توان به اهداف بالايي در سلامت جامعه دست پيدا کرد، بنابر اين شناخت ضعف ها و در کنار آن برنامه ريزي براي تقويت زير ساخت هاي ورزشي و توجه به مسايل جوانان در ورزش بايد با جديت، دلسوزي و توجه بيشتري دنبال شود.

شنا يکي از ورزش‌ها و سرگرمي‌هاي بسيار مناسب و لذت‌بخش براي تمامي افراد در سنين مختلف، به ويژه در فصل گرما محسوب مي شود که اين مهم در شهرستان پارس آباد به علت گرماي بالاي هوا، طرفداران بيشتري دارد.

شنا از جمله ورزش هايي است که از جنبه هاي گوناگون حرفه اي، تفريحي، درماني و سلامت و توجه دين مبين اسلام به آن، جايگاه ويژه اي بين مردم به خود اختصاص داده است ولي متاسفانه شهروندان پارس آبادي از دو ماه گذشته به علت تعطيلي استخر شناي شهيد هاشمي در اين شهرستان محروم شده اند و اين مساله باعث شده تا شهروندان در تماس باآران مغاناز روند تعطيلي اين استخر گلايه مند و ناراضي شوند.

با توجه به اينکه در عصر حاضر شبکه هاي ماهواره اي سعي در اختيار گرفتن اوقات فراغت جوانان و گمراهي آنان دارند، بايد پروژه هايي چون استخر شنا و ديگر مسايل فراغت، مورد اهميت قرار گيرد.

///

لزوم همت مسئولان برای گشایش استخر شهيد هاشمي

جوانان پارس آبادي از اداره ورزش و جوانان اين شهرستان درخواست دارند نسبت به راه اندازی هر چه زودتر این استخر همت کنند.

یکی از شهروندان پارس آبادي در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ماههاي گذشته به اتفاق دوستان برای شنا کردن به این استخر مراجعه می کردیم که از نظر روحی تاثیر بسزایی داشت اما متاسفانه به‌دلیل تعطیلی این استخر ناچار هستم هفته ای یک بار به استخر ديگر اين شهر كه محيط آن به مراتب كوچكتر از استخر شناي شهيد هاشمي است بروم.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های ذی ریط درخواست داریم تا هر چه زودتر دوباره این استخر را راه اندازی کنند تا مشکل جوانان حل شود.

دیگر شهروند پارس آبادي نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اعتبار زیادی برای احداث این استخر هزینه شده است ولی اکنون به دلیل بروکراسی اداری باید این استخر تعطیل شود.

دو ماه پيش بود كه اداره كل ورزش و جوانان استان برای تحویل استخر شهيد هاشمي پارس آباد به بخش خصوصی آن را به مناقصه گذاشت اما هنوز معلوم نيست سرنوشت برنده این مناقصه به كجا رسيده است؟

 

///

استخر شناي شهيد هاشمي پارس آباد يکي از محدود پروژه هايي است که به خوبي انرژي جوانان را تخليه مي کند و براي اوقات فراغت بهترين و سالم ترين ورزش مي باشد لذا از مسئولين ورزشي انتظار مي رود تا هرچه سريعتر مشکل جوانان و دوستداران ورزش شنا را حل کند تا استخر تعطيل شده اين روزهاي پارس آباد مغان دوباره فعال شود.

پارس آبادمغان، شهرستانی با وسعت فراوان و دارای پتانسیل های فراوانی است که دارای مشکلات عدیده ی زیرساختی، اشتغال جوانان، اوقات فراغت، آب و هوای گرم و مرطوب می باشد و برای حل این مشکلات نیاز به برخی برنامه ریزی های مدت دار و تلاش فراوان است اما برخی کارها نیز با همت کمی از سوی مسوولان می تواند باعث ایجاد روحیه به جوانان این شهرستان شود که در برخی موارد تعلل مسوولان باعث ایجاد نا امیدی در بین مردم می شود.

گفتني است، پروژه استخر شهيد جواد هاشمي در سال 84 کلنگ‎زنی و بعد از 10 سال در مرداد 94 با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان به بهره برداري رسيد و با توجه به نياز اوقات فراغت جوانان می‌طلبد مسئولان ورزش جوانان شهرستان پارس آباد نسبت به بازگشایی دوباره این استخر اهتمام ورزند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد