سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73321
|
14:24 - 1396/09/10
نسخه چاپی

انتقاد امام جمعه نیر از تکمیل‌نشدن آسفالت محور "کریق به آرموداق" پس از گذشت 34 سال

انتقاد امام جمعه نیر از تکمیل‌نشدن  آسفالت محور "کریق به آرموداق" پس از گذشت 34 سال
حجت الاسلام مقدسی از بلاتکلیفی 34 ساله بهسازی و آسفالت محور 22 کیلومتری"کریق به آرموداق" نیر انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از نیریمیز، حجت الاسلام مکائیل مقدسی امام جمعه نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان نیر از  بلاتکلیفی 34 ساله آسفالت محور 22 کیلومتری"کریق به آرموداق" نیر انتقاد کرد و گفت: تکمیل جاده "کریق به آرموداق" در پیچ و خم وعده و عیدها گرفتار شده است.

 

وی گفت: از مسئولان محترم انتظار می رود از شعار و وعده وعید دادن دست بردارند و برای تکمیل پروژه کریق به آرموداق نیر و کنار گذر شهر اقدامی انجام دهند.

 

حجت الاسلام مقدسی گفت: از ۲۰ کیلومتر جاده کریق بزرگ نیر تا آرموداق میانه نیز، ۸ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستات نیر و ۱۲ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان میانه قرار دارد و از آرموداق به خود میانه نیز جاده آسفالت است بنابراین اگر این ۲۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شود، جاده ارتباطی نیر به میانه نزدیک به ۱۲۰ کیلومتر کاهش خواهد یافت.

 

وی گفت:  اگر مسئولین در این 34 سال که از استارت پروژه گذشته است، هر سال حدود 200 متر را بهسازی و آسفالت می کردند این پروژه به سرانجام رسیده بود.

 

خطیب جمعه نیر در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز مجلس و سالروز شهادت آیت‌الله سیدحسن مدرس اظهار داشت: از نمایندگان محترم مجلس انتظار می رود در انجام وظایف محوله کوشا باشند و برای بیکاری، اشتعال جوانان و معیشت مردم برنامه ریزی کنند.

 

حجت الاسلام مقدسی با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، این هفته را ضرورتی میان مسلمانان در جهت اتحاد و انسجام دانست و اظهار کرد: هرگاه وحدت شیعه و سنی بر اساس ارزشهای مکتبی باشد آنچنان مستحکم و پایدار خواهد بود که زمینه سازندگی و توسعه را در پی خواهد داشت به گونه‌ای که دشمنان جرات کوچکترین تعرض را نخواهند یافت.

 

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای جلوگیری از وحدت اسلامی در میان ادیان الهی، گفت: هیچ‌گاه در طول تاریخ سراغ نداریم که شیعه و سنی از اختلاف سود برده باشند و از وحدت ضرر کرده باشند.

 

امام جمعه نیر با اشاره به اینکه دشمن از طریقی در طول تاریخ به تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی دسیسه‌آفرینی کرده است، گفت: دشمنان در طول تاریخ از طریق جنگ سخت یا مسلحانه و جنگ نرم یا گرفتن هویت دینی از جوامع اسلامی توطئه‌ها و دسیسه‌های بسیاری در راستای عدم وحدت شیعه و سنی طراحی کرده است.

 

وی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر ضرورت وحدت، انسجام و یکپارچگی در جامعه اسلامی احساس می شودف، تفرقه افکنی در بین فرق اسلامی یکی از سیاستهای اصلی دشمنان اسلام است که باید برای مقابله با آن بر آمادگی و توانمندی خود بیافزاییم.

 

حجت‌الاسلام  مقدسی با بیان اینکه وحدت در جامعه اسلامی باید راهبرد همه بخشها، مسوولان و اقشار جامعه باشد گفت: یکپارچگی و انسجام مسلمین توان آنان را برای حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت افزایش می دهد لذا باید همه در جهت تحقق آن گام برداریم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد