سرویس: نمین
کد خبر: 73323
|
14:43 - 1396/09/10
نسخه چاپی

امام جمعه نمین:

مسئولین از دادن آمارهای دروغین به مردم بپرهیزند

 مسئولین  از دادن آمارهای دروغین به مردم بپرهیزند
امام جمعه نمین گفت: مهم ترین مبنای حل مشکلات جامعه، نظر مردم است و مسئولین باید از دادن آمارهای دروغین به مردم خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: وحدت تنها مختص بین شیعه و سنی نیست بلکه باید ابتدا در خانواده و زندگی خودمان وحدت و همدلی داشته باشیم که در این صورت وحدت بین جامعه و مردم هم به وجود خواهد آمد.

 

امام جمعه شهرستان نمین وحدت را ناشی از وجود ایمان در جامعه دانست و ادامه داد: وحدت و همدلی یک بحث دینی و از ضروریات زندگی افراد در جامعه است و تمام برکات در جامعه به خاطر وحدت است.

 

وی ضمن محکوم کردن بازداشت خانگی شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین افزود: برای جامعه بین المللی و مدعیان حقوق بشر متاسف هستیم که در برابر این حرکت، سکوت کرده اند و احیانا اگر زیانی به رهبر شیعیان بحرین برسد آمریکا و اسرائیل مقصر هستند و مردم بحرین انتقامش را خواهند گرفت.

 

امام جمعه نمین از همه مردم و مسئولان و به خصوص سپاه و ارتش به دلیل کمک به زلزله زدگان کرمانشاه تشکر کرد و گفت: این کمک ها و همکاری باید همچنان ادامه داشته باشند و به دلیل فرا رسیدن فصل سرما باید مسئولین تلاش خود را دو چندان کنند.

 

وی ضمن انتقاد از مسئولینی که به مردم گزارشات دروغین می دهند گفت: مهم ترین مبنای حل مشکلات جامعه نظر مردم است و مسئولین باید از دادن آمارهای دروغین به مردم خودداری کنند.

 

حجت الاسلام یوسف زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس گفت: نمایندگان مجلس باید از افرادی همچون شهید مدرس الگو بگیرند و با تفکر انقلابی خودشان پیگیر مشکلات مردم باشند و آن ها را حل کنند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد