سرویس: وبگردی
کد خبر: 73337
|
09:57 - 1396/09/11
نسخه چاپی

کی روش: بازیکنان تیم ملی لیاقت برنامه آماده سازی خاص را دارند/ مسئولان فدراسیون می‌توانند مرا اخراج کنند

 کی روش: بازیکنان تیم ملی لیاقت برنامه آماده سازی خاص را دارند/ مسئولان فدراسیون می‌توانند مرا اخراج کنند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی ایران لیاقت برنامه ریزی خاص را دارند و باید برنامه‌ای اجرا شود که بتوانیم در جام جهانی افتخار آفرینی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازخبرنگاران جوان،کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و قرار گرفتن در گروه دوم این رقابت ها و همگروهی با تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش پیام ویدیویی را در فیس بوک خود منتشر کرد.

او در این پیام اظهار کرد: روز طولانی و فوق العاده ای برای ما و تیم ملی بود. قرعه کشی خیلی هیجان انگیز و جذاب بود. بهتر از این نمی شد که با پرتغال، اسپانیا و مراکش هم گروه شویم.این فدصت فوق العاده ای برای بازیکنان ما است تا نشان دهند چرا خاص هستند. نشان دهند لیاقت اینجا بودن را دارند.

او ادامه داد: مطئنم عالی کار می کنیم و می خواهیم مثل همیشه حریف سرسختی باشیم.مهم نیست در هر بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد چراکه مطئنم هواداران در پایان هر بازی به تیم و بازیکنان افتخار می کنند.

کی روش تصریح کرد: فکر می کنم بازیکنانم بسیار هیجان‌زده هستند که مقابل پرتغال، اسپانیا و مراکش بازی می کنند چراکه برای آن ها فرصت منحصر به فردی است تا بتوانند مقابل تیم ها و بازیکنان فوق العاده بازی کنند. اطمینان دارم در انتهای روز داستان تغییری نمی کند.

سرمربی تیم ملی درباره تلاش های فدراسیون فوتبال برای مصاحبه نکردن او با رسانه های ایرانی گفت: مهم نیست دیگران تا چه اندازه سعی می کنند من حرف نزنم. اینجا هستم تا بگویم ایران به یک برنامه آماده سازی خاص نیاز دارد. اهمیتی نمی دهم برای حرف نزدن من چه تلاش هایی می کنند چراکه بازیکنان و طرفدارهای ایرانی لیاقت برنامه ریزی خاصی را دارند. باید برنامه ای را اجرا کنیم که بازیکنانم آماده شوند، افتخار آفرینی کرده و مردم ایران را شاد کنیم.

کی روش گفت: می توانند مرا اخراج کنند چراکه آماده هستم اما این بار نظرم را اعلام می کنم چراکه هواداران و بازیکنان لیاقت دارند که برای حضور در جام جهانی از حمایت کامل برخوردار شوند.

 

پیام فیس بوکی کی روش پس از قرعه کشی جام جهانی

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد