سرویس: پارس آباد
کد خبر: 73350
|
12:01 - 1396/09/11
نسخه چاپی

جهت اطلاع فرماندار پارس آباد؛

برچیده شدن نیوجرسی های وسط روستای اجیرلو تنها خواسته اهالی+تصاویر

برچیده شدن نیوجرسی های وسط روستای اجیرلو تنها خواسته اهالی+تصاویر
مردم روستای اجیرلو از توابع شهرستان پارس آباد به ادامه وجود نیوجرسی های خطرساز در وسط روستا به شدت معترض بوده و حل فوری مساله را خواستارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، پس از گذشت چندین سال از بلاتکلیفی مسیر دو کیلومتری پارس آباد به روستای اجیرلو  و پرپر شدن عده ای از هموطنان بدلیل بی توجهی مسئولان و نبود علایم و استانداردهای لازم در این جاده بالاخره مسئولان جهت ساماندهی و کم کردن فشار افکار عمومی، از جداکننده های بتنی (نیوجرسی) در این مسیر استفاده کردند که به نظر همه اهالی روستا کاری اشتباه و غیر اصولی بود.

 

 

از جمله حواشی و مشکلاتی که همزمان با این طرح باید مد نظر مسئولان قرار می گرفت نحوه رفت و آمد اهالی از اجیرلوی شماره 1 به اجیرلوی شماره 2 بود که متاسفانه راهکار مناسبی تا به حال بکار بسته نشده است و مردم این روستا به ادامه وجود این سنگ های خطرساز به شدت معترض بوده و حل فوری مساله را خواستارند.

با توجه به رفت و امد اهالی و مخصوصا دانش اموزان که از روی جداکننده های بتنی به صورت کاملا خطرناک و به دلیل نبود بریدگی های مناسب و از روی ناچاری انجام می شود از جمله مواردی است که برچیده شدن این سنگ های خطرساز و ایجاد بلوار و نصب سرعت گیرهای متوالی تنها راه حل این معضل است.

 

 

برخی از اهالی در اظهاراتی می گویند این موضوع خطرسازبودن نیوجرسی های چیده شده در روستا را بارها به مسئولان اعلام کرده ایم اما تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

طی چند روز اخیر نیز بر اثر سرعت زیاد یک خودرو در این مسیر یک روستایی جان خود را از دست داد تا بار دیگر نامناسب بودن این طرح را گوشزد کند.

 

در هر حال امید است مسئولان امر از جمله فرمانداری شهرستان پارس آباد و شورای ترافیک شهرستان و استان اردبیل هرچه سریعتر و بدون اتلاف وقت تا قبل از به وجود امدن اتفاق ناگوار دیگر که جان تک تک هموطنان عزیزمان را نشانه گرفته است، اقدام به برچیدن نیوجرسی ها و ایجاد بلوار و  نصب سرعت گیرهای استاندارد در نقاط حساس نمایند.

گزارش از بهروز پیری

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد