سرویس: نمین
کد خبر: 73358
|
15:12 - 1396/09/11
نسخه چاپی

امام جمعه اردبیل در جشن وحدت عنبران:

حفظ وحدت، بزرگترین وظیفه مسلمانان است

حفظ وحدت، بزرگترین وظیفه مسلمانان است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، گفت: حفظ وحدت و همدلی در بین مسلمانان بزرگترین وظیفه آنان بوده و باید با انجام این وظیفه، دشمن را در رسیدن به هدفش ناکام بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، صبح امروز آیت‌الله دکتر سید حسن عاملی در ویژه برنامه هفته وحدت در شهر اهل تسنن عنبران در مسجد جامع این شهر، اظهارکرد: نامگذاری هفته وحدت از شاهکارهای بزرگ امام خمینی(ره) بود زیرا وی به خوبی میدانست مسلمانان، دشمن زیادی دارند و می خواهند بین آنان اختلافات مذهبی ایجاد کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به مشترکات بین شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: شیعه و سنی دارای خدا، قرآن، پیامبر و اصول یکسانی هستند و همچنین دارای دشمن مشترکی نیز هستند که شبانه روزی در تلاش است تا بین آن ها اختلاف بیندازد.

 

وی با اشاره به تبلیغ عربستانی ها در کانال ها و سایت ها، که سعی می کنند اکثر مراسمات و جشن های هفته وحدت را بدعت جلوه دهند گفت: مبادا به وهابیت در چشم اهل سنت کنید آنان دشمنان و خائنان اهل سنت هستند و ما با حفظ وحدت و همدلی می توانیم به توطئه های آنان پاسخ کوبنده ای بدهیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان  اردبیل افزود: حفظ وحدت و همدلی در بین مسلمانان بزرگترین وظیفه آنان بوده و باید با انجام این وظیفه دشمن را در رسیدن به هدفش ناکام بگذاریم.

 

وی ضمن قدردانی از مردم و مسئولان شهرستان نمین و به خصوص امام جمعه عنبران برای برگزاری باشکوه همه ساله جشن وحدت اظهار کرد: اهالی سنت عنبران با بصیرت بی نظیر خود این منطقه را از نفوذ دشمنان به خوبی حفظ کرده اند.

 

آیت الله عاملی بیان کرد: مهمترین و حیاتی ترین مسئله عنبران، آب شرب، فروش و توسعه گلیم بافی و تکمیل سد عنبران است که استاندار و سایر مسئولینی که در این مراسم حضور دارند قول داده اند تا این مشکلات را حل کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد