سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 73366
|
20:10 - 1396/09/11
نسخه چاپی

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز خبر داد؛

حصارکشی مدارس روستایی فاقد دیوار با مشارکت خیرین و مسئولان اصلاندوز

حصارکشی مدارس روستایی فاقد دیوار با مشارکت خیرین و مسئولان اصلاندوز
رییس آموزش و پرورش اصلاندوز از حصارکشی مدارس روستایی فاقد دیوار در آینده نزدیک با مشارکت خیرین و مسئولان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،"قدرت مهرآوران"امروز در بازدید از پروژه های فضای آموزشی منطقه گفت:بخاطر ارتقا امینت مدارس منطقه،محوطه سازی و حصارکشی فضای مدارس از برنامه های آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر اینکه خیرین مدرسه‌ساز در راستای برخورداری دانش آموزان از محیط آموزشی مطلوب و مناسب تلاش زیادی می کنند افزود:حصارکشی مدارس 13 آبان روستای مقصودلو و شهید باکری روستای گدایلو با اعتبار 16 میلیون تومان از طریق مشارکتهای مردمی،خیرین مدرسه ساز،اهالی،مسئولان،مدیران و دانش آموزان در حال انجام است.

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز گفت:حصارکشی مدارس رسالت و شهید اسماعیلی روستای نورمحمدکندی از دیگر برنامه های آینده آموزش و پرورش اصلاندوز است که با هماهنگی خیرین و انجمن اولیا و مربیان و مسئولان مربوطه عملیات احداث آن نیز آغاز خواهد شد.

مهرآوران با تشکر از عنایات و توجهات ویژه امام جمعه اصلاندوز،نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس،مدیرکل آموزش و پرورش استان،فرماندار شهرستان پارس آباد،بخشدار اصلاندوز،فرمانده سپاه ناحیه عشایری،شهرداری و شورای شهر و بخش و دهیاران و سایر مسئولان بخش نسبت به حل مشکلات فضای آموزشی منطقه از افتتاح و بهره برداری مدرسه روستای توحید اسمعلی کندی و آسفالت ریزی محوطه مدارس شهید ناصر شهید،تدین ایدر و عدالت روستای بران بطول 1500 مترمربع توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل و با هماهنگی شهرداری پارس آباد و اصلاندوز در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به مدارس باقی‌مانده فاقد دیوار منطقه ابراز امیدواری کرد:با مشارکت خیرین،مسئولان،دهیاران،شورای روستاها کار حصار کشی این مدارس نیز با هدف نشاط و شادابی و ارتقا انگیزه‌ دانش آموزان آغاز خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد